Aviseringar
Rensa alla

Propert farväl till er Moderatorer.


Ämnesstartare

Antar att enbart moderatorer ska förstå. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer förmodligen inte använda en korrekt svenska i detta inlägg men det skiter jag fullständigt i.

Nej jag är ingen moderator, men jag kan fortfarande uttrycka hur mycket jag ogillar dig. Skulle du kunna tala om för mig vad vi är oense om och vad din åsikt är? Skulle väldigt gärna vilja veta det.

Och ja du har makt över mitt humör, du, en random, en kompis, en förälder, ja vem som helst. Det som gör mig så extremt förbannad och irriterad är att du verkligen kan utnyttja situationen. Du visste att jag var instabil och mådde dåligt, att alkoholen är ett problem i mitt liv och ÄNDÅ så var du tvungen att inte bara en gång, eller två utan ett flertal gånger kommentera och få mig må sämre med alkoholen som grund. Jag ber dig inte att stötta mig eller att vara en jättebra kompis, men jag förstår inte hur det kan vara så svårt att förstå att man inte får folk att må sämre.

Du ber mig att bli mognare när du själv inte kan bete dig bättre på nåt sätt alls.

Känner lite hat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

kan fortfarande uttrycka hur mycket jag ogillar dig

Då du har den inställningen ser jag det svårt att vända det här till något konstruktivt. En än gång hoppas jag du lär dig hantera dina negativa känslor, så du inte behöver må så här dåligt. Du har dock övertygat mig om att jag inte kan hjälpa dig med detta.

Känner lite sympati.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

.

Fint att du i stort sett sket i att kommentera det mitt inlägg var baserat på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Då du har den inställningen ser jag det svårt att vända det här till något konstruktivt. En än gång hoppas jag du lär dig hantera dina negativa känslor, så du inte behöver må så här dåligt. Du har dock övertygat mig om att jag inte kan hjälpa dig med detta.

Avregga och försvinn bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte skriva brevet direkt till dem det är riktat åt? Du bidrar nog inte till att sidan blir bättre genom att skapa en tråd utan diskussionsvärde nämligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Varför inte skriva brevet direkt till dem det är riktat åt? Du bidrar nog inte till att sidan blir bättre genom att skapa en tråd utan diskussionsvärde nämligen.

Hej,

kul att du ger synpunkter. Brevet är riktat till alla mods, men inte alla delar. Sedan begränsar det här mängden förolämpningar också, i mitt sinne blir det här mer konstruktivt och mindre infekterat. Sedan valde Åtta att flytta tråden från "Övriga aktuella nyheter och händelser" vilket är en forumdel som i mitt sinne ändrar kontexten en aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

alkohol text

Vad har det för relevans till trådens ämne?

Supply and Demand:

Varför inte skriva brevet direkt till dem det är riktat åt? Du bidrar nog inte till att sidan blir bättre genom att skapa en tråd utan diskussionsvärde nämligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Kärt barn har många namn heter det va

xD
kocholo[crazy][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Hej,

Hej,

jag känner att ditt sätt att skriva kan kännas väldigt nedvärderande. Jag förstår inte alls vad du ville ha fram med ovanstående BS och jag står fast vid:

Supply and Demand:

Du bidrar nog inte till att sidan blir bättre genom att skapa en tråd utan diskussionsvärde

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Jag förstår inte alls vad du ville ha fram med ovanstående BS och jag står fast vid:

Ursäktar om jag inte varit mera konkret. Men kan bara hänvisa till det jag har sagt tidigare, det är ett öppet brev till modsen. Sedan är det såklart fritt fram för vem som helst att bedöma hur konstruktiv jag är. Inklusive dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Vad har det för relevans till trådens ämne?

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite luddigt formulerat, men det framgår att du inte gillar vissa av moderatorerna etc. Men du borde ha skrivit ett brev till dem personligen. Förstår för övrigt inte vad alla är så irriterade på i denna tråd [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Förstår för övrigt inte vad alla är så irriterade på i denna tråd

Antagligen för att du själv frekvent använder patronisering. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Antagligen för att du själv frekvent använder patronisering. [smile]

Man kan inte ta åt sig av allt. Sen är det inte vidare patroniserande, mer sarkastiskt och undvikande av personangrepp.


   
SvaraCitera