Aviseringar
Rensa alla

Prostataorgasm


Ämnesstartare

Det skulle vara intressant att höra av de killar som har erfarenhet av att bli tagna analt hur lätt det är att få orgasm på detta sätt. Och kommer orgasmen då via stimulans av prostatan? Är en "prostataorgasm" annorlunda på något vis? Leder den till utlösning eller är den torr? Är den intensivare på något sätt? Kan man få flera i rad?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan testa sne komemr du tillbaka å berättar.
+ PICS OR STFU


   
SvaraCitera

ben t:

tagna analt

[party]


   
SvaraCitera

ben t:

Leder den till utlösning eller är den torr?

Vad jag vet så får man utlösning av det med. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ben t:

Det skulle vara intressant att höra av de killar som har erfarenhet av att bli tagna analt hur lätt det är att få orgasm på detta sätt.

Jag har aldrig fått någon orgasm på det sättet, men jag är övertygad om att det är möjligt för både killar och tjejer.

ben t:

Och kommer orgasmen då via stimulans av prostatan?

Det skulle jag tippa på. Men det finns ju trots allt en jävlarns massa nervändar (haha, "ändar"! Fyndigt, eller hur?) där i trakten, så det kommer väl inte tvunget från prostatan.

ben t:

Kan man få flera i rad?

Man kan alltid få flera i rad, det är bara en fråga om övning/skicklighet/tåladmod.


   
SvaraCitera

ben t:

Är en "prostataorgasm" annorlunda på något vis?

För mig är det lite "blötare". Liksom mer rinnig och inte lika mycket sprut. Sperman känns lite blaskigare med, typ mer utspädd. Dock håller "det sköna" precis innan jag kommer i sig längre vid prostata stimulans (knullad [crazy] )

"Vanlig" orgasm sprutar ett par decimeter och är mer vit och fastare typ [cute]


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Jag har aldrig fått någon orgasm på det sättet, men jag är övertygad om att det är möjligt för både killar och tjejer.

facepalm.jpg


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Jag har aldrig fått någon orgasm på det sättet, men jag är övertygad om att det är möjligt för både killar och tjejer.

snyggt va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

För mig är det lite "blötare". Liksom mer rinnig och inte lika mycket sprut. Sperman känns lite blaskigare med, typ mer utspädd. Dock håller "det sköna" precis innan jag kommer i sig längre vid prostata stimulans (knullad )

"Vanlig" orgasm sprutar ett par decimeter och är mer vit och fastare typ

"Mer rinnig" och "blaskig" låter som att själva orgasmen inte är lika skön som en "vanlig". Eller har jag fel? Eller kompenseras det av den längre sköna känslan före orgasmen? Om man inte är beroende av erektion (sin egen), går det då att fortsätta direkt efter orgasmen och få flera prostataorgasmer på raken, om man har en uthållig partner?


   
SvaraCitera

ben t:

själva orgasmen inte är lika skön

Känslan är samma, tror bara det är den blandningen av sperma och vätska som blir annorlunda är man stimulerar orgasmen bakvägen. Testiklarna producerar ju spermier, och prostatan producerar vätskan som skall transportera spermierna, det är liksom 2 komponenter. Men den sköna känslan kommer från när prostatan drar ihop sig för att pumpa sin vätska.

ben t:

Om man inte är beroende av erektion (sin egen), går det då att fortsätta direkt efter orgasmen och få flera prostataorgasmer på raken

Vet inte, personligen tycker jag inte alls att det är skönt att bli knullad efter att jag kommit, blir typ öm och överkänslig en stund efter, så jag har aldrig provat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Bifogade bilder

[cry]


   
SvaraCitera

EmperorNero:

[cry]

Tjejer har ingen prostata så hur fan skulle de kunna få prostataorgasm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Tjejer har ingen prostata så hur fan skulle de kunna få prostataorgasm?

"Det skulle vara intressant att höra av de killar som har erfarenhet av att bli tagna analt hur lätt det är att få orgasm på detta sätt."
Jag utgick ifrån att det var vad det handlade om.


   
SvaraCitera

EmperorNero:

Jag utgick ifrån att det var vad det handlade om.

Rubriken på tråden är prostataorgasm och han frågar om killars erfarenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Rubriken på tråden är prostataorgasm och han frågar om killars erfarenhet.

Så sant, så sant. Hatar du mig för att jag skrev att det är möjligt för alla?


   
SvaraCitera