Aviseringar
Rensa alla

Prostituera sig?


Ämnesstartare

Om man är kille på 14 år, Bor i en liten by, Kan man prostituera sig då? Jag fattar heller inte hur Prostituerade gör för att hitta kunder diskret?


   
Citera

3 trådar, WTF? [tard]


   
SvaraCitera

haha. söt tråd.


   
SvaraCitera

Kan, kan du, men dina kunder skulle dels åka fast för sexköp och dels för utnyttjande av minderårig. Ingen höjdare kanske.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså nej, Du missförstår, Det var jag och min polare som diskuterade om hur man känar pengar, Men vi hade inte tänkt göra det.. [crazy]


   
SvaraCitera

Råder dig att inte göra det, även om du känner att det är en bra idé. Alla jag vet som gjort sådant har ångrat sig i efterhand.


   
SvaraCitera

då var den mindre söt.


   
SvaraCitera

hahahahahahahahahahahaha


   
SvaraCitera

det är omöjligt


   
SvaraCitera

dålig efterfrågan men knacka på vid prästgården och chansa


   
SvaraCitera

Vill ni bli rövknullade av gamla gubbar eller? [tard]

Tjejer betalar knappast för att ha sex, möjligtvis gamla slitna knarktanter.. Men har svårt att tror att dessa tänder på 14-åringar... [zzz]

DayserEyes:

Jag fattar heller inte hur Prostituerade gör för att hitta kunder diskret?

Så jävla diskret behöver det la inte vara.. Om jag har uppfattat det hela rätt så är det kunderna som åker dit på det, det är alltså endast olagligt att köpa sex, inte sälja. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Råder dig att inte göra det, även om du känner att det är en bra idé. Alla jag vet som gjort sådant har ångrat sig i efterhand.

Har inte tänkt göra det ! xD
Har och min polare grubblar lite över hur man känar pengar, Vi hade inte precis tänkt göra det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

dålig efterfrågan men knacka på vid prästgården och chansa

Prästgården? 😛


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Prästgården? 😛

Ja.


   
SvaraCitera