Forumet - proteinpulver

proteinpulver

230 0 24
hej :)
jag har köpt en burk sojaproteinpulver för att bli lite stark och så. Men det smakar ju så in i helvete äckligt[cry] får spykänslor av det[shake]
finns det något som gör det godare? typ om man blandar med cola/mjölk/saft eller häller i sylt/oboypulver eller annat gott
Dold text: det fanns ingen burk där pulvret redan var smaksatt

Spana också in:

lockbete:

hej :)
jag har köpt en burk sojaproteinpulver för att bli lite stark och så. Men det smakar ju så in i helvete äckligt[cry] får spykänslor av det[shake]
finns det något som gör det godare? typ om man blandar med cola/mjölk/saft eller häller i sylt/oboypulver eller annat gott

Vart bor du? I Göteborg finns det massvis med butiker. Whey-80 och Whey-100 finns i många smaker bla jordgubbe och choklad.
Finns att köpa i hälsobutiker samt:
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=startsida&Avd=1

Lycka till!! [bigsmile]
sculptura:

Använden sked o rör runt lite också om du behagar. Annars kvarstår väl bara alternativen att svälja allt snabbt, eller stunta i det totalt. :/

Går bra att dricka, fast det är lite synd att det alltid är lite pulver som inte löses upp. Är väl bara att acceptera antar jag, tror det är lite gammalt : p
Har en polare som är livrädd för sötninsmedel, han köpte en 10kilos säck med grisfoder(proteinpulver). Smakar helt okej men ser lite skumt ut med den säcken inne på hans rum.

Om du inte rädd för sötsninmedel och bara vill ha bra/billigt/gott protein kan jag rekommendera whey-80 mint. googla det