Aviseringar
Rensa alla

Proteinpulver och tillskott online?


Ämnesstartare

Shoo, jag är 16 år och undrar om man kan köpa proteinpulver och andra tillskott online och få det fraktat till en kiosk så föräldrarna inte märker, alltså att det inte kommer hem till mig direkt och att jag inte betalar med ett bankkort. Har gymmat ett tag nu och har kört på något billigt proteinpulver från ica för 179 kr i en månad och innan det så drack jag gainomax/hemmagjord proteinshake. Så är det någon som vet någon bra sida där man kan beställa pulver/tillskott där man kan betala med kontant?

  http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=268184

http://www.onemorerep.se/sv/vara-kategorier/prestationshojare/   det är de här jag undrar mest på.

Och jag är medveten om att det är min kost som är det viktigaste men vill ha bra hjälp på vägen! 🙂


   
Citera

Varför får dina föräldrar inte märka det?


   
SvaraCitera

Gymgrossisten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:
Varför får dina föräldrar inte märka det?

det känns som att de jämför det med steroider/droger tyvärr, de vet att jag använt pulver några gånger men inte att jag köpt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Gymgrossisten 

kan man beställa så det fraktas till en kiosk då? och kan man betala kontant? 🙂


   
SvaraCitera

senanonym: det känns som att de jämför det med steroider/droger tyvärr, de vet att jag använt pulver några gånger men inte att jag köpt

Kan du inte förklara det för dem istället för att smyga med det?


   
SvaraCitera
Kudhos

senanonym:

det känns som att de jämför det med steroider/droger tyvärr, de vet att jag använt pulver några gånger men inte att jag köpt 

prata med dina föräldrar än att smyga runt om det. 
Visa att du är allvarlig och insatt i ämnena så kommer de lita på dig. Gör din research.


   
SvaraCitera

senanonym:

kan man beställa så det fraktas till en kiosk då? och kan man betala kontant? 🙂

Kolla? Vet att dom har massa leveransplatser 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Kan du inte förklara det för dem istället för att smyga med det?

har försökt men det funkar inte 🙁


   
SvaraCitera

Kudhos:

prata med dina föräldrar än att smyga runt om det. 
Visa att du är allvarlig och insatt i ämnena så kommer de lita på dig. Gör din research.

de kanske ändå drar till med "sånt man beställer på internet kan vara vad som helst! det finns ingen säkerhet!"


   
SvaraCitera
Kudhos

mpt:hv:

de kanske ändå drar till med "sånt man beställer på internet kan vara vad som helst! det finns ingen säkerhet!"

Min morsa sa det hahahaha jag svarade med "Gymgrossisten är störst på sånt här och helt säkra sen <insert info about whey-80>"


   
SvaraCitera

senanonym:
Shoo, jag är 16 år och undrar om man kan köpa proteinpulver och andra tillskott online och få det fraktat till en kiosk så föräldrarna inte märker, alltså att det inte kommer hem till mig direkt och att jag inte betalar med ett bankkort. Har gymmat ett tag nu och har kört på något billigt proteinpulver från ica för 179 kr i en månad och innan det så drack jag gainomax/hemmagjord proteinshake. Så är det någon som vet någon bra sida där man kan beställa pulver/tillskott där man kan betala med kontant?

  http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=268184

http://www.onemorerep.se/sv/vara-kategorier/prestationshojare/   det är de här jag undrar mest på.

Och jag är medveten om att det är min kost som är det viktigaste men vill ha bra hjälp på vägen! 🙂

För oss som är män så finns det ju enklare sätt att få i oss extra protein. Helt gratis också!  🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille:

För oss som är män så finns det ju enklare sätt att få i oss extra protein. Helt gratis också!  🙂

mat? eller va? känns som att du menar något snuskigt nu


   
SvaraCitera

senanonym:

mat? eller va? känns som att du menar något snuskigt nu

**hostar diskret**


   
SvaraCitera

Jag föreslår super gainer. Då går du upp i vikt och får resultat på bara några veckor. Har kört det sen 2010, det är bra grejer, funkar

image_11.jpg

Garanterat (OBS har ej tränat på över en vecka pga förkylning som vägrar släppa)


   
SvaraCitera