Aviseringar
Rensa alla

Protes för att dölja tandställning?


Ämnesstartare

Jag är en kille på 20 år och har precis skaffat tandställning. Ångrar att jag inte gjorde det tidigare men bättre sent än aldrig. Men det känns väldigt dumt att ha det!

Så jag fick en idé: Någon som vet om det är möjligt att köpa något slags protes som man kan sätta över tandraden så det ser ut som att man har riktiga tänder? Eller kanske låta gjuta av sin tandrad och sedan ha på sig en avgjutning som ser ut som riktiga tänder.

Man skulle ju inte kunna äta med en sådan på sig men det kan det vara värt 😛


   
Citera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera

du tror inte att det skulle bli lite typ..... mycket? asså tandställningen är ju rätt fet, och sen protesmoj PÅ det? det skulle se förjävligt ut

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fikon1:

du tror inte att det skulle bli lite typ..... mycket? asså tandställningen är ju rätt fet, och sen protesmoj PÅ det? det skulle se förjävligt ut

word. Fetingöverbettet.


   
SvaraCitera

Ofta, get some självförtroende din nub


   
SvaraCitera

De är gulligt när killar har tandställning [blush] Jag har själv de. har haft den i 4år snart. [sad] men tycker iallafall attd e är giulligt, Du ska inte dölja den [chocked]


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

Jag har själv de. har haft den i 4år snart. men tycker iallafall attd e är giulligt, Du ska inte dölja den

Hur stort tandfel hade du då?[chocked]


   
SvaraCitera

Jeordie:

Hur stort tandfel hade du då?[chocked]

Mina tänder har suttit lite huller om buller för mina mjölktänder vägra lossna å mina nya hörn tänder hamnade bak i gommen å sånt skit, så jag va på operation de första året å de tog tid för de att läka å dra tänderna från gomen på rätt plats. så jag har haft ett och annat tandfel. drog ut 13 tänder på ett år . [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka dölja sin käfträls... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför fixade du inte en "genomskinlig" tandställning? Det har jag [party] Den syns men inte lika mkt. Men strunt.. man ska inte skämmas över att ha räls. LE [bigsmile]


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

drog ut 13 tänder på ett år

aj![censur]


   
SvaraCitera

Jeordie:

aj![censur]

Nja, ja hade juh bedövning, fast de är lte äckligt för de förlamar halva facet [chocked]


   
SvaraCitera

har med tandställning, och bara med det så sticker min underläpp ut lite mer än den gjorde innan, inte så att det ser konstigt ut elr ngt, alla tycker det ser "gulligt" ut, och min ex kille tyckte det såg sexigt ut, men jag hatar det, haha. 2 i min klass som har tandställnig och dom flesta har så md läppen som jag har, beror på ju, men en protes på det, kan ju inte se helschysst ut.

btw så.. tycker jag det är gulligt med killar som har tandställning[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va pratar du om? herregud, de e ju bara snyggt med tandställning[y]
fult är det iallafall inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naje87:

Så jag fick en idé: Någon som vet om det är möjligt att köpa något slags protes som man kan sätta över tandraden så det ser ut som att man har riktiga tänder? Eller kanske låta gjuta av sin tandrad och sedan ha på sig en avgjutning som ser ut som riktiga tänder.

asså...? jag personligen tycker att det är jäkligt snyggt med killar som har räls... 😛 hur länge har du haft den?


   
SvaraCitera