Aviseringar
Rensa alla

Prova vattentortyr?


Ämnesstartare

Satt och slösurfade lite på datorn och läste lite om någon "kinesisk vattentortyr" som går ut på att man spänns fast och får en droppe i pannan med jämna mellanrum. Detta ska tydligen vara outhärdligt och driva en till vansinne.  Fick en idé om att testa!

Har en gammal dusch i källaren som inte slutar droppa trots att man stänger av den, det droppar en droppe var 30:e sekund ungefär. 

Vet däremot inte hur jag ska spänna fast mig själv så att jag inte kan röra mig fast ändå kunna avbryta tortyren, vill ju kanske inte ligga där för alltid... Bor ensam så har ingen som kan hjälpa mig. 

Vet heller inte vilka risker som skulle kunna finnas, har ingen lust att få någon psykisk sjukdom eller liknande. Fysiska skador är jag dock inte särskilt orolig för, möjligen lättare liggskador men vattendroppen kan knappast göra någon större skada i pannan.

Och hur länge måste man egentligen ligga där? Vore ju inte så kul om man måste ligga där flera månader för att få någon effekt.


   
Citera

Varför vill man utsätta sig för något sådant? 


   
SvaraCitera

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Varför vill man utsätta sig för något sådant?

Vill testa mitt psyke, se hur länge jag klarar av! Och det vore intressant att få en aning om hur människor som blivit torterade med "vattenmetoden" kände sig. Jag tycker inte tortyren i sig låter så hemsk, kanske en aning obehaglig och irriterande, men vill veta hur fruktansvärt det egentligen är.


   
SvaraCitera

Det är ju lite av en politisk klyscha att skrika efter mer fritidsgårdar men i det här fallet kan jag nog förstå denna önskan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Det är ju lite av en politisk klyscha att skrika efter mer fritidsgårdar men i det här fallet kan jag nog förstå denna önskan.

Kan tillägga att jag är 21, så att hänga på fritidsgårdar vore nog lite skumt.


   
SvaraCitera

motorcykelkillen:

Kan tillägga att jag är 21, så att hänga på fritidsgårdar vore nog lite skumt.

Till skillnad från det här? 


   
SvaraCitera

12 månader borde ge effekt, funderat något på hurvida du skall få i dig föda under tiden du ligger där???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
12 månader borde ge effekt, funderat något på hurvida du skall få i dig föda under tiden du ligger där???

Nja, tror faktiskt snarare att 12 timmar borde räcka. 12 månader vore outhärdligt tråkigt, det hade jag aldrig kunnat genomföra med fri vilja...


   
SvaraCitera

motorcykelkillen: 12 månader vore outhärdligt tråkigt, det hade jag aldrig kunnat genomföra med fri vilja...

Blir ingen riktig man utav dig då inte.. Pussy! 


   
SvaraCitera

dazed: Det är ju lite av en politisk klyscha att skrika efter mer fritidsgårdar men i det här fallet kan jag nog förstå denna önskan.

Wööö!
Jobb till mig då!

motorcykelkillen: Kan tillägga att jag är 21, så att hänga på fritidsgårdar vore nog lite skumt.

Finns folk som är äldre än dig (och mig) som hängt/hänger på fritidsgård


   
SvaraCitera

Xisco: hänger på fritidsgård

Men du är la någon form av ledare.. 


   
SvaraCitera

S3ON: Men du är la någon form av ledare..

Nu menar jag att det finns folk som inte är där i form av personal eller andra ledare.


   
SvaraCitera

Xisco: Nu menar jag att det finns folk som inte är där i form av personal eller andra ledare.

Men dessa brukar vara minderåriga såvida det inte rör sig utav folk med något slag av handikapp.

Låt oss bara säga att risken för att TS är äldst bland folket är stor!! 


   
SvaraCitera

Hela grejen med tortyr är att det inte skall vara frivilligt. Om du klarar frivillig tortyr länge pekar inte på hur stark du är utan snarare att du är frivillig i en trygg och bekväm miljö.

Troligen är tortyren den att personen kommer ha väldigt svårt att sova eller koncentrera sig.


   
SvaraCitera