Aviseringar
Rensa alla

Prova vattentortyr?


S3ON:

Men dessa brukar vara minderåriga såvida det inte rör sig utav folk med något slag av handikapp.  

Som jag skrev: dem (den egentligen då det bara är en person jag tänker på) är lite äldre än mig och hänger/har hängt på fritidsgård fast de inte är där som personal eller andra ledare.
(Så i detta fallet var det en person på 24 år som var där då många av den personens kompisar då var i gymnasieåldern och hängde där. Inget fel i sig men hade det varit en äldre gubbe där så kan det ses som väldigt konstigt. Vilket hänt på en annan fritidsgård jag jobbat på efter att vi fått veta lite saker om gubben.)


   
SvaraCitera

Xisco: Vilket hänt på en annan fritidsgård jag jobbat på efter att vi fått veta lite saker om gubben.

Hade han ett brottsregister? Var han där i hopp om att få tillfredsställa sina sexuella behov? :'(

Alltså när jag hör ordet fritidsgård, tänker jag på ungar i 10 års-åldern..  


   
SvaraCitera

motorcykelkillen: vattendroppen kan knappast göra någon större skada i pannan.

skulle inte vara så säker på detta.


   
SvaraCitera

S3ON: Hade han ett brottsregister? Var han där i hopp om att få tillfredsställa sina sexuella behov? :'(

Kan icke säga.

S3ON: Alltså när jag hör ordet fritidsgård, tänker jag på ungar i 10 års-åldern..

I fallet med den äldre gubben så var de flesta runt 13-15 år men det brukar finnas folk upp till gymnasieåldern på fritidsgårdar. Beror oftast på vilken målgrupp man siktar in sig på men de flesta har högstadiet-gymnasiet.


   
SvaraCitera

Xisco:

Wööö!
Jobb till mig då!

Ja alla vinner!


   
SvaraCitera

Kan du inte dra en handtralla vid tristess, har fungerat i tusentals år. Förringa ej goda, fungerande traditioner. 


   
SvaraCitera