Aviseringar
Rensa alla

Provsmak på lumpen!


Ämnesstartare

För de som tvekar om de ska göra lumpen eller inte. Såhär kan det se ut efter en svettig vecka utan mycket sömn ute i skogen , för att få upp stämningen igen! Det bästa var när Bataljonschefen, en Överste Löjtnant, stagedivade! [bigcheers]

http://sydsvenskan.se/webbtv/webbtv_skane/article354528/WEBB-TV-Faltartisterna-f...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

*Överstelöjtnant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

http://sydsvenskan.se/webbtv/webbtv_skane/article354528/WEBB-TV-Faltartisterna-f...

Haha[bigcheers] fan va kul ni ser ut och ha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Haha[bigcheers] fan va kul ni ser ut och ha!

Ja, det var askul. Med tanke på att ingen var alkoholpåverkad så var det för mig ett av de roligaste nyktra tillfällena [crazy] Det var de sista krafterna som togs ut där... innan vi gick in och duschade av oss 1 vecka gammal svett som luktade förjävligt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Det var de sista krafterna som togs ut där... innan vi gick in och duschade av oss 1 vecka gammal svett som luktade förjävligt

Haha[bigcheers] Klar med GSUn?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Haha[bigcheers] Klar med GSUn?[smile]

Ja för sjutton. Jag är klar med befattingsutbildningen också. Nu är vi tillbaka på plutonen [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Värre än invandrarna juh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va fan kan inte vi få något sånt där för...[blush]
Det såg jävligt kul ut. [party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi e från skåne!rödgula skåne![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och lite till:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Nu är vi då stuck in the water som man säger på krigiska"

x) Jag hade med gjort lumpen om det inte vore för att det oftare är jobbigt/tråkigt än kul [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achia:

Jag hade med gjort lumpen om det inte vore för att det oftare är jobbigt/tråkigt än kul [wink]

Äsch, det är ju precis som vilket jobb och liv som helst? Man kan aldrig ha kul dygnet runt! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Man kan aldrig ha kul dygnet runt!

Jodå, är du bara tillräckligt galen kan du ha kul varsomhelst, närsomhelst... Och med detta uttalande motsade jag mitt tidigare argument, väldigt smart av mig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achia:

Jodå, är du bara tillräckligt galen kan du ha kul varsomhelst, närsomhelst... Och med detta uttalande motsade jag mitt tidigare argument, väldigt smart av mig [rolleyes]

Haha, lustigkurre där[smile] Jo men det är kanske delvis sant.. man gör jobbet till det man vill. Kass inställning = tråkigt. Bra inställning = roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Haha, lustigkurre där

[confused]


   
SvaraCitera