Aviseringar
Rensa alla

Pryd?


Ämnesstartare

Jag blev kallad pryd av en tjej jag känt i ca. tre veckor. Vi har väldigt olika personligheter och ser väldigt olika på saker och ting.

Hon sa även att jag är den "stelaste personen hon har träffat" och mina närmsta vänner blev typ chockade när dom fick höra det för jag är verkligen inte "stel" som person. En aning reserverad kanske, och det är väl antagligen det den här tjejen stör sig på eftersom hon i princip är min motsatts personlighetsmässigt.. alltså det är inte jag som är "pryd" utan hon som är bitchig, aggressiv, slänger ut sig olämpliga kommentarer, pratar JÄVLIGT öppet om sex. Vilket antagligen är det hon stör sig mest på att jag inte gör. Inte med människor jag precis träffat, jag är inte sån bara, och det kan hon inte acceptera.

Iallafall så kände jag mig väldigt sårad när hon sa detta, vet inte varför, men nog för att hon dömmer mig när hon knappt känner mig.

BLIR SÅ JÄVLA ARG. Hur ska jag hämnas?


   
Citera

wastedp0tential:

.Hur ska jag hämnas?

Borde tråden ha hetat

Du ska hämnas genom att ta livet av dig och skylla på henne i självmordsbrevet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg bara till henne att du blev sårad, det blir knappast bättre om du hämnas.


   
SvaraCitera

wastedp0tential:

BLIR SÅ JÄVLA ARG. Hur ska jag hämnas?

Ha sex med hennes mamma [zzz]


   
SvaraCitera

döda henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hvebehsee:

Du ska hämnas genom att ta livet av dig och skylla på henne i självmordsbrevet

Men tänk om hon som sa det inte bryr sig om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

döda henne

och hamna i fängelse


   
SvaraCitera

EMMA93:

Men tänk om hon som sa det inte bryr sig om det.

Jobbigt i så fall 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hvebehsee:

Jobbigt i så fall 😛

mm


   
SvaraCitera

EMMA93:

och hamna i fängelse

vadå fängelse..? man får väl ha lite skillz...
som dexter typ[cool]


   
SvaraCitera

Skicka en hemlig låda med något lämpligt innuti


   
SvaraCitera

av någon konstig anledning så tycker begagnade horor om att kalla folk med lite vett i skallen för pryda jag säger såhär fuck u


   
SvaraCitera

wastedp0tential:

BLIR SÅ JÄVLA ARG. Hur ska jag hämnas?

EMMA93:

säg bara till henne att du blev sårad, det blir knappast bättre om du hämnas.

precis.. varför sjunka ner till hennes nivå för?


   
SvaraCitera

wastedp0tential:

BLIR SÅ JÄVLA ARG. Hur ska jag hämnas?

Om du är självsäker och har kompisar som backar upp dig och vet att hon inte säger sanna saker så borde du först och främst inte ta åt dig. Skratta henne i ansiktet, det är uppenbarligen hon som är så jävla osäker så att hon måste hävda sig själv hela tiden genom att prata om sex osv. Antar att du precis börjat gymnasiet?
Om ytterligare tre veckor lär folk i klassen ha tröttnat på henne.
Låt henne inte "get to you", fortsätt vara dig själv och överbevisa henne utan att kaxa tillbaka för du vill inte vara som hon.


   
SvaraCitera

haha vadå sur för att hon kallade dig pryd? det är väl en bra sak då du inte gillar hennes "öppenhet"


   
SvaraCitera