Aviseringar
Rensa alla

PS3, krigsspel.


Ämnesstartare

Tjäääna, behöver tips på riktigt sköna krigsspel, främst onlinevänliga, men har ni tips på nåt spel med skön singelplayer-story funkar det med.

Är en sucker för Battlefield-spelen, CoD är helt okej men jag tycker det kan bli för hetsigt när man spelar online, pga små banor. Är inte så insatt i spelvärlden än, så har ni fina tips är de mer än välkomna!

Tack ungdomar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ni no kuni


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

ni no kuni

Haha lökigaste spelet jag spelat, sjukt tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ARMA 3 kommer snart osv. Fast skulle inte tro att PS3 kan hantera dessa stora världar.. Eh, du får nöja dig med COD/BF3 om du inte har råd till en speldator. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Metal gear solid 4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ARMA 3 kommer snart osv. Fast skulle inte tro att PS3 kan hantera dessa stora världar.. Eh, du får nöja dig med COD/BF3 om du inte har råd till en speldator. [sad]

Åh,, det såg ut som ett spel som jag verkligen skulle gilla. Det släpps inte till PS3 eller?

Äger bara ett PS3 tyvärr och en ny dator tillåter inte min ekonomi för tillfället 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Metal gear solid 4

Såg absolut intressant ut, ska ge det en chans, tack för tipset!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Fox boy:

Haha lökigaste spelet jag spelat, sjukt tråkigt.

du är bara aven sjuk!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Fox boy:

Såg absolut intressant ut, ska ge det en chans, tack för tipset!

kan rekommendera att spela de äldre först, ettan kan du ju lira via emulator och resten kan du köpa till ps3 via metal gear collection eller vad fan den heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Fox boy:

Det släpps inte till PS3 eller?

Troligtvis inte. Knappt att man får stabila fps med speldator ens. Ganska krävande grafik. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killzone 2's onlineläge älskade jag när jag spelade det häromåret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

kan rekommendera att spela de äldre först, ettan kan du ju lira via emulator och resten kan du köpa till ps3 via metal gear collection eller vad fan den heter

Får ta och göra det, är det en story man måste hänga med på som går genom hela serien?

S3ON:

Troligtvis inte. Knappt att man får stabila fps med speldator ens. Ganska krävande grafik. [cute]

Aa vad tråkigt, får vänta med det tills jag har råd med en kraftigare dator!

Xisco:

Killzone 2's onlineläge älskade jag när jag spelade det häromåret.

Har lirat det litegrann, rätt roligt, vet inte varför jag inte köpt än 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vagulligt att du skriver seriöst!!! de e bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Fox boy:

Får ta och göra det, är det en story man måste hänga med på som går genom hela serien?

Jaop, asbra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

vagulligt att du skriver seriöst!!! de e bra

Vill man ha seriösa tips ska man vara seriös, tramstrådar gör jag bara när jag VILL DRIVA

Dan_the_ironman:

Jaop, asbra

nice! sånt är kul


   
SvaraCitera