Aviseringar
Rensa alla

psyk-ig


Ämnesstartare

hejsan!!! jag är ett panikmonster. går runt med ångest som kommer som panik och det är hemskt

vad ni än gör, gör aldrig dom dumma saker som ni lär er att ni inte ska göra.

GÖR DET INTE, HUR MYCKET NI ÄN KÄNNER FÖR DET

DET STRAFFAR SIG I FLERA DAGARS VÄNTAN OCH ÅNGEST OCH SEDAN KANSKE ÅNGEST OM MAN MÅSTE BERÄTTA DET FÖR DEN DÄR PERSONEN SOM MAN ÄLSKAR SÅDÄR DÖDLIGT

dö livet ibland, dö


   
Citera

jag har tyvärr redan gjort dem och lärt mig.

höll på att skriva "krya på dig" men det är blir nog lite fel.
lycka till eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁 va har du gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gör man när man inte kan andas typ. öowaföodsihf

hur berättar man för sin kärlek att man har förstört dennes liv, typ


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag har tyvärr redan gjort dem och lärt mig.

Blivande_japan:

lycka till eller något

-----

poop:

vad gör man när man inte kan andas typ. öowaföodsihf

Varmdusch som bränner löser mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

Varmdusch som bränner löser mycket.

skulle nog vilja lägga mig under vatten. är nog inte så mycket skillnad när man ändå inte kan andas


   
SvaraCitera

poop:

skulle nog vilja lägga mig under vatten. är nog inte så mycket skillnad när man ändå inte kan andas

Lyssna inte då.


   
SvaraCitera

Du verkar inte vilja bli av med panikattacken, endast låta andra veta att du har en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man bör nog berätta vad man har gjort för personen först och främst. Och nej, om det är så hemskt som du framställer det så blir du förmodligen inte förlåten i första taget. Men om det är du som var ond så har du inte direkt rätt att vara självisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ju inte vad jag ska göra

har ej panikattack. nä, såna är överdjävliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde det ej med flit. trodde jag var grön liksom. skulle aldrig göra någonting sådant.

fan

um är min skrivaavsigplank förlåt för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukade ge mig ut och springa jättejättesnabbt eller hacka i något =) eller ligga jättestilla i typ 12 timmar.

men vad har hänt? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrivaavsigplank


   
SvaraCitera

man gråter o gråter o hatar sig själv lite, sen gråter man en jävla massa mer och känner att alla som kommer i kontakt med en är förbannade och hatar det. sen sitter man upp rakt, slutar gråta, dricker vatten och yogar lite. äter något. har lite sex. tänker att livet inte är svart och vitt, man begår misstag och förstör för andra. folk begår misstag och förstör för en själv. man gör sitt bästa för att ställa saker till rätta. äter mer gott. sen lägger man sig.

mönster: gråt ut, ta dig i kragen, gör något du gillar, Dold text: försöker tänka lite i gråzonen om det går, sov.


   
SvaraCitera