Aviseringar
Rensa alla

Psykade flickor


Ämnesstartare

Någon som vet någon film med psykiskt sjuka flickor inspärrad på ett mentalsjukhus? Gärna att någon försöker fly eller läggs i bälte. Inte Girl Interrupted, har sett den.Plus om de har hackiga -någon har rakat av mitt hår när jag lobotomerades- frisyrer.

Den här stilen/känslan:

Någon som vet någon film med psykiskt sjuka flickor inspärrad på ett mentalsjukhus? Gärna att någon försöker fly eller läggs i bälte. Inte Girl Interrupted, har sett den.Plus om de har hackiga -någon har rakat av mitt hår när jag lobotomerades- frisyrer. Den här stilen/känslan:

Image

Image

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg en film för länge sen om två tvillingar som var psykiskt sjuka, kmr ej ihåg vad den heter [cry][cry]


   
SvaraCitera

Det enda jag kommer på är Terminator II men det är ju inte riktigt vad du söker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Boogeyman 2" kanske har endast läst lite om att det handlar om en brud som checkar in sig själv på mentalsjukhus för att hon är rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

"Boogeyman 2" kanske har endast läst lite om att det handlar om en brud som checkar in sig själv på mentalsjukhus för att hon är rädd.

är nog bäst om man ser boogeyman först då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså varför visas inte den jävla bilden. Har försökt få in den 5 ggr nu. Inte alltid bra att vara envis [sad]

Netherlick:

"Boogeyman 2" kanske har endast läst lite om att det handlar om en brud som checkar in sig själv på mentalsjukhus för att hon är rädd.

Tack

Semi:

Varför?

Därför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Tack

allt för att nöja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju en skräckis om en tjej som är på psykhem för att hennes kropp ibland intas av själar osv. Kanske kan lurka fram vad den heter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittar ej [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stulna år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

[shake]

skrattade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

skrattade.

va? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle rekomendera Orphan då [cute]
hon har iaf Varit på mentalsjukhus.

orphan.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sudden_death:

Skulle rekomendera Orphan då
hon har iaf Varit på mentalsjukhus.

Har tänkt se den. Fast är inte riktigt den typen av film jag är ute efter


   
SvaraCitera