Aviseringar
Rensa alla

Psyken som är "bra"?


Poesi
Ämnesstartare

Jag undrar om det finns något sjukhus som är någorlunda okej om man blir inlagd på psyk. Har hört om avdelningar i diverse kommuner där de hånat och varit riktigt elaka mot de inlagda... Om någon har varit inlagd, hur var det? Vad var bra respektive dåligt? Och vart var det någonstans? Om jag någon gång hamnar på psyket vill jag vara någorlunda säker på att det är okej där (även om det inte går att vara helt säker såklart).

Men ja, jag ber om seriösa svar. Hur har det varit där ni var inlagda och vart var det?


   
Citera

På länssjukhuset ryhov i jönköping skall det vara riktigt jävligt har jag hört i varje fall.


   
SvaraCitera

s:t Göran i Stockholm är bra


   
SvaraCitera

+1 på S:t Göran


   
SvaraCitera

vad ska du göra? Gå till närmsta psyk och beter dig som en galning, asså ger dom en något val liksom "Ne du vår välja själv vart du vill bli inlagd" är det så det fungerar?


   
SvaraCitera
Poesi
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

vad ska du göra? Gå till närmsta psyk och beter dig som en galning, asså ger dom en något val liksom "Ne du vår välja själv vart du vill bli inlagd" är det så det fungerar?

Nej, har inga planer på att gå till psyk och bete mig som en galning. [cute] Tänkte mest att det kan vara bra att veta vart jag borde/inte borde befinna mig om jag bryter ihop.


   
SvaraCitera

Poesi:

Tänkte mest att det kan vara bra att veta vart jag borde/inte borde befinna mig om jag bryter ihop.

Okok mest nyfiken, menade inget illa[smile]


   
SvaraCitera
Poesi
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Okok mest nyfiken, menade inget illa

Okej, var lite osäker på det först. [confused]


   
SvaraCitera

Poesi:

Okej, var lite osäker på det först. [confused]

Jag ger såna vibbar typ "nu driver den här jäveln med mig" vibbar sorry


   
SvaraCitera
Poesi
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag ger såna vibbar typ "nu driver den här jäveln med mig" vibbar sorry

Jaha, ja men det kunde ju inte jag veta. Tack för att du förklarade, då vet jag det tills nästa gång. [smile]


   
SvaraCitera

Poesi:

då vet jag det tills nästa gång. [smile]

vet inte om det är värt att lägga på minnet men kör på xD


   
SvaraCitera