Aviseringar
Rensa alla

Psykhem


isola:

Polisanmäld för vad?

Ofredande tror jag, lr sexuellt ofredande, fast dom sökte Bengt


   
SvaraCitera

kORVBIFFAR:

Ofredande tror jag, lr sexuellt ofredande, fast dom sökte Bengt

Du hade ofredat barn på nätet?


   
SvaraCitera

isola:

Du hade ofredat barn på nätet?

nej, tycker inte det är givande


   
SvaraCitera

kORVBIFFAR:

nej, tycker inte det är givande

Det är sjukt framför allt, men det är ju sjukt att trakassera vuxna också - som du säkert vet.


   
SvaraCitera

isola:

Det är sjukt framför allt, men det är ju sjukt att trakassera vuxna också - som du säkert vet.

[shake] Jag trackasserar inte, jag delar med mej och roar, det är dom som reagerar fel, inte som jag bestämt. Men vissa gör rätt, vissa gör fel, man vet inte i förväg.


   
SvaraCitera

kORVBIFFAR:

[shake] Jag trackasserar inte, jag delar med mej och roar, det är dom som reagerar fel, inte som jag bestämt. Men vissa gör rätt, vissa gör fel, man vet inte i förväg.

[tard][tard]


   
SvaraCitera

isola:

"Det är inte ens

ja, men precis samma sms som jag skickat till pojkvännen har jag skickat tilll andra personer som skrattat, men han la in sig på psyket.
Ser lixom ingen logik faktiskt.

De känns som ju mer jag försöker förklara, ju mindre förstår du 🙂

tror du skulle förstå om jag citerade texterna, men orkar ej just nu


   
SvaraCitera

kORVBIFFAR:

ja, men precis samma sms som jag skickat till pojkvännen har jag skickat tilll andra personer som skrattat, men han la in sig på psyket.
Ser lixom ingen logik faktiskt.

Tvivlar inte på att det är svårt för dig att förstå sådant. Men vad en sjuk person ser som skojigt och inte så farligt reagerar andra väldigt starkt på. Sen så finns det ju såklart folk som är extremt känsliga också, men är skämtet av sådan natur att det faktiskt går att göra polissak av och man själv inte ser problemet så ringer alla varningsklockor och det mer än hög tid att söka hjälp.


   
SvaraCitera

isola:

men är skämtet av sådan natur att det faktiskt går att göra polissak av och man själv inte ser problemet så ringer alla varningsklockor och det mer än hög tid att söka hjälp.

Det var det de sa i rätten faktiskt, något, hon ser inte problemet, förstår inte vad hon gjort. Dröjer inte länge innan vi får se h igen. Dom räknar med mej, lr räknar med det kanske man ska säga. Men dt verkar ju inte göra någon skillnad om man förstår det lr inte, för straffpåföljden.


   
SvaraCitera

kORVBIFFAR:

å jag skrattade.

Fick du ingen från någon handikapporganisation eller ngt med dig, typ någon från LSS? Som kunde förklara allt för dig och stötta dig, låter galet att bara behandla dig som vem som helst när du faktiskt har problem du behöver hjälp med och inte förstår vad du gör.


   
SvaraCitera

isola:

låter galet att bara behandla dig som vem som helst när du faktiskt har problem du behöver hjälp med och inte förstår vad du gör.

Det gjorde dom iaf, hade ingen med mej, förutom paddan (min advokat)
Var rädd att typ en skolkass skulle råka göra studiebesök den dagen lr något, men det var 3 i publiken typ.

Jag tror åklagaren tror att jag spelade efterbliven för i sträcka på benen pausen viskade han i kapprummet "Du är smartare än du ger sken av. Du är nog tom smartare än mej [wink]
Jag sa bara "Nej"


   
SvaraCitera

kORVBIFFAR:

Jag tror åklagaren tror att jag spelade efterbliven för i sträcka på benen pausen viskade han i kapprummet "Du är smartare än du ger sken av. Du är nog tom smartare än mej [wink]
Jag sa bara "Nej"

Se till att bli utredd och få en diagnos så kan du nog få mer hjälp, så att du kanske förstår vad du gör för fel.


   
SvaraCitera

isola:

Se till att bli utredd och få en diagnos så kan du nog få mer hjälp, så att du kanske förstår vad du gör för fel.

Jag har en diagnos, på ett papper, men det verkar inte innebära mkt i praktiken.
Nämdemännen är vanliga människor, jag tror ej de är insatta i vad den innebär, för dom verkar det vara ett ord, likt en allergi lr nåt bara.

Vid allvarliga psykiska störningar jämkas skadeståndet, dvs bli mildare med hänsyn till diagnos, men jag fick betala maxbelopp.
Måste betyda att jag är superfrisk [cool]
lr att de inte förstår? [tard]
Lr att man verkligen måste vara mega mega Thomas Quick för att jämkning ska gälla?
Ja, är ju ingen jurist direkt, bara spekulerar.


   
SvaraCitera

kORVBIFFAR:

Vid allvarliga psykiska störningar jämkas skadeståndet, dvs bli mildare med hänsyn till diagnos, men jag fick betala maxbelopp.
Måste betyda att jag är superfrisk [cool]
lr att de inte förstår? [tard]

Deras sätt att få dig att lära dig, men alla är ju inte på den nivån att de riktigt kan lära sig som vanliga människor.
Blir väl bäst för dig att inte skicka skämtgrejer alls.


   
SvaraCitera

isola:

Deras sätt att få dig att lära dig

Em ok. Paddans dotter har iaf åkt fast för knarkbrott, så jag har mobbat han för det, samt skrivit att jag ska spränga hans fru. Så det kan han ha, för att det gick så dåligt.
https://www.flashback.org/t1073001p6
Gillar snoka [smile]
skrev sms till hans dotter oxå som hämd [bigsmile]


   
SvaraCitera