Aviseringar
Rensa alla

psykvården i sverige


Ämnesstartare

isola:

Ps Dalarna ligger i Sverige

Ja? [tard]

Lounge fact:

hurdå?[crazy]

Tänkte bara att man kanske vill se sina sista dagar på en plats man uppskattar. Finns mördare och sådana odjur överallt.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja? [tard]

S3ON:

Finns onda människor i detta landet också.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då får man hoppas att det är psykologen som glömt att kalla eller så. Vad säger de när du ringer?

ja vad har de sagt... första gången var det för tidigt, andra gången var det "typ" under utredning, tredje gången skulle jag prata med läkaren när jag träffade henne ist.. verkar flum flum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tänkte bara att man kanske vill se sina sista dagar på en plats man uppskattar. Finns mördare och sådana odjur överallt.. [wink]

fattar ingneting vad du pratar om? [crazy] vadå sista dagar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vadå sista dagar?

isola verkar inte heller fatta, jag håller en för djup diskussion helt enkelt. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

isola verkar inte heller fatta, jag håller en för djup diskussion helt enkelt. [blush]

aha.. fatta nu.. jo, ja.. blir säkert mördad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

a vad har de sagt... första gången var det för tidigt, andra gången var det "typ" under utredning, tredje gången skulle jag prata med läkaren när jag träffade henne ist.. verkar flum flum

Ja. Jättelätt att hamna mellan stolarna. Stalka upp läkarens hemnummer och ring och skäll. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jo, ja.. blir säkert mördad

Kan hända andra saker också.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker rätt mycket som du. Fick bra vård när jag bodde i Stockholm och när jag var under 18. Vården jag får nu är riktigt dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, fick remiss skickad till vuxenpsyk en gång. De svarade att de hade värre psykfall att ta hand om. Vet inte om de sa så bokstavligen, men det var så hon som skickade in remissen och fick tillbaka den sa till mig. Kändes ju... seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De svarade att de hade värre psykfall att ta hand om.

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[shake]

oki kanske ej exakt så, men de sa att de hade mycket sjukare människor, så de hade inte möjlighet att erbjuda mig någon vård, trots att jag enligt dem var kvalificerad till det. Sen satt hon och pratade om alla galna människor som fanns där jag bodde och så = värre psykfall att ta hand om i mina öron[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

= värre psykfall att ta hand om i mina öron[blush]

aha det kankse inte var lika illa då [blush], men ändå dåligt att inte få vård om man är kvalificerad till det.


   
SvaraCitera

Stockholm har rätt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Mm, fick remiss skickad till vuxenpsyk en gång. De svarade att de hade värre psykfall att ta hand om. Vet inte om de sa så bokstavligen, men det var så hon som skickade in remissen och fick tillbaka den sa till mig. Kändes ju... seriöst.

men gud? vilka idioter.. "värre psykfall"


   
SvaraCitera