Forumet - Puberteten jag aldrig upplevde

Puberteten jag aldrig upplevde

1167 0 48
Aight, eftersom jag inte längre siktar på att ligga med fler UM-are, känner jag att jag kan dela med mig av det största i-landsproblemet jag faktiskt har.

Jag har rätt länge haft underliga prickar på mina vårtgårdar, som inflammerade hårsäckar, som vägrar försvinna. Detta har jag hittills löst genom att helt enkelt undvika att visa mina bröst.

Nu har problemet dock vuxit till ett j-landsproblem i och med att jag, som aldrig i hela mitt jävla liv har haft problem med finnar, har dessa saker över hela överkroppen (helt ärligt vågar jag inte kontrollera andra områdena), vilket har fått det lilla självförtroende jag hade lyckats bygga upp, sakta förgörs med mitt tålamod.

Någon som har någon aning om ad detta låter som? Felmanipulerade bröst (som dels har varit ett problem långt innan jag fick dessa andra inkräktare), stress, hormonstörningar, vitaminbrist, kvalster? (Kan kvalster orsaka infektioner måntro?)

[sad][sad][sad]

Okej, jag förväntar mig inte om att ni ska tänka på mig när ni onanerar.

Spana också in:

Harpyja:

Pinsamt...Gå till doktorn och ba: "Checka mina boobs"


men du sa ju att du hade på överkroppen inte bara brösten? då kan du ju ha bhn på vid undersökning.
och kliar dessa utslag? kan det va så att du fått dessa pga vintern osv... att du e torr? äter du p-piller eller mediciner? de kan ge utslag
stereo total:

Jag tycker inte att det låter konstigt. Eftersom att du aldrig har haft finnar och så kanske du bara förstorar upp det här pga ovana.


Men det är underligt i och med att jag brukar vara slät och nu mera ser ut att ha acne.

Plus dessa hemskheter på brösten, som tidigare egentligen inte såg som något problem, förrän jag började inse att jag verkar vara den enda som har så.
Dan_the_ironman:

Typ vita små prickar?


yes

Angeleyes:

men du sa ju att du hade på överkroppen inte bara brösten? då kan du ju ha bhn på vid undersökning.
och kliar dessa utslag? kan det va så att du fått dessa pga vintern osv... att du e torr? äter du p-piller eller mediciner? de kan ge utslag


...Jo. Jag går på antidepressiva och har troligen vitaminbrist också på grund av bland annat alkoholmissbruk. Dessa kliar inte, i och med att hela min kropp kliar, men däremot har jag blivit känsligare. Det känns som att jag är ett enda stort blåmärke, precis som att mina bröst har varit extremt känsliga (...och är förstås).