Aviseringar
Rensa alla

Puberteten jag aldrig upplevde


Ämnesstartare

Aight, eftersom jag inte längre siktar på att ligga med fler UM-are, känner jag att jag kan dela med mig av det största i-landsproblemet jag faktiskt har.

Jag har rätt länge haft underliga prickar på mina vårtgårdar, som inflammerade hårsäckar, som vägrar försvinna. Detta har jag hittills löst genom att helt enkelt undvika att visa mina bröst.

Nu har problemet dock vuxit till ett j-landsproblem i och med att jag, som aldrig i hela mitt jävla liv har haft problem med finnar, har dessa saker över hela överkroppen (helt ärligt vågar jag inte kontrollera andra områdena), vilket har fått det lilla självförtroende jag hade lyckats bygga upp, sakta förgörs med mitt tålamod.

Någon som har någon aning om ad detta låter som? Felmanipulerade bröst (som dels har varit ett problem långt innan jag fick dessa andra inkräktare), stress, hormonstörningar, vitaminbrist, kvalster? (Kan kvalster orsaka infektioner måntro?)

[sad][sad][sad]

Okej, jag förväntar mig inte om att ni ska tänka på mig när ni onanerar.


   
Citera
Ämnesstartare

allergisk mot nått? t.ex parfym? lr sköljmedel? använt nå nytt?

gå till doktorn


   
SvaraCitera

älskar vårtgårdar. du kanske har munherpes över hela kroppen


   
SvaraCitera

Hur länge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till vårdis. Säkert inget farligt, men känns bra att kolla upp ändå och kanske få någon hudkräm som får dem att försvinna fortare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinsamt...Gå till doktorn och ba: "Checka mina boobs"


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att det låter konstigt. Eftersom att du aldrig har haft finnar och så kanske du bara förstorar upp det här pga ovana.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Pinsamt...Gå till doktorn och ba: "Checka mina boobs"

ja kollar dom gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev sugen på att ligga med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Pinsamt...Gå till doktorn och ba: "Checka mina boobs"

men du sa ju att du hade på överkroppen inte bara brösten? då kan du ju ha bhn på vid undersökning.
och kliar dessa utslag? kan det va så att du fått dessa pga vintern osv... att du e torr? äter du p-piller eller mediciner? de kan ge utslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag har rätt länge haft underliga prickar på mina vårtgårdar

Typ vita små prickar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag tycker inte att det låter konstigt. Eftersom att du aldrig har haft finnar och så kanske du bara förstorar upp det här pga ovana.

Men det är underligt i och med att jag brukar vara slät och nu mera ser ut att ha acne.

Plus dessa hemskheter på brösten, som tidigare egentligen inte såg som något problem, förrän jag började inse att jag verkar vara den enda som har så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan bröstvårtor ha acne? Aldrig tänkt på.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Men det är underligt i och med att jag brukar vara slät och nu mera ser ut att ha acne.

Plus dessa hemskheter på brösten, som tidigare egentligen inte såg som något problem, förrän jag började inse att jag verkar vara den enda som har så.

Men jag fattar inte riktigt vad det är med brösten. Googla fram bild som liknar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Typ vita små prickar?

yes

Angeleyes:

men du sa ju att du hade på överkroppen inte bara brösten? då kan du ju ha bhn på vid undersökning.
och kliar dessa utslag? kan det va så att du fått dessa pga vintern osv... att du e torr? äter du p-piller eller mediciner? de kan ge utslag

...Jo. Jag går på antidepressiva och har troligen vitaminbrist också på grund av bland annat alkoholmissbruk. Dessa kliar inte, i och med att hela min kropp kliar, men däremot har jag blivit känsligare. Det känns som att jag är ett enda stort blåmärke, precis som att mina bröst har varit extremt känsliga (...och är förstås).


   
SvaraCitera