Aviseringar
Rensa alla

Puckogeiger i koma


Ämnesstartare

Jag har klantat mig igen.

OD, fick ligga i medicinsk koma i nästan en vecka efter som att jag fick krampanfall när de gjorde väckningsförsök. Efter att jag vaknat låg jag  1v på medicinavdelningen med extravak då jag var psykotisk och nu har jag varit en vecka på psykiatrin (hade LPT) men flyttas till missbruksenheten idag. Såatteeh...


   
Citera
Ämnesstartare

hallå! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra att du är vid liv. 🙂

Hemskt om ännu en UMare dör en "självförvållad" död såhär tidigt i livet. Gråter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
hallå! 

Hej? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Hej? 

hej var rädd om dig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Bra att du är vid liv. 🙂

Hemskt om ännu en UMare dör en "självförvållad" död såhär tidigt i livet. Gråter 

Jag bryr mig inte riktigt faktiskt. Är väl glad att folk slipper vara ledsna... Har dock insett att jag är jävligt ensam är det gäller, är bara en vän som hälsat på mig och han var den som kontaktade personen som körde mig till akuten och han var med första krampanfallet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag bryr mig inte riktigt faktiskt. Är väl glad att folk slipper vara ledsna... Har dock insett att jag är jävligt ensam är det gäller, är bara en vän som hälsat på mig och han var den som kontaktade personen som körde mig till akuten och han var med första krampanfallet. 

Har du inte den där långhåriga snubben som livssällskap längre? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mår du nu, typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du inte den där långhåriga snubben som livssällskap längre? :/

Schism:
Hur mår du nu, typ?

Är avig, de har fått dra in en massa av mina tabletter utan uttrappning för min lever är knas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Nä

Tråkigt att höra. Nåväl, har du inga drömmar som involverar liv kvar alls? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tråkigt att höra. Nåväl, har du inga drömmar som involverar liv kvar alls? 🙁

Jo, men det känns så långt borta. Blir förmodligen behandlingshem efter detta också och alla som varit på ett sådant vet vad det innebär (knarkkollektiv med dagpersonal, så fort personalen drar på kvällen så börjas det...).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Är avig, de har fått dra in en massa av mina tabletter utan uttrappning för min lever är knas.

Vilka slags tabletter var det du fick/tog för mycket av detta tillfälle? Mm, är lite orolig för hur mitt regelbundna bruk av sömnmedel påverkar levern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd (no shit) att du mått så kasst. Du är bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON
Hemskt om ännu en UMare dör en "självförvållad" död såhär tidigt i livet. Gråter 

Vadå? Är det någon UMare som dött?


   
SvaraCitera
Lounge

tror vi har väldigt likartad problematik.. känner med dig


   
SvaraCitera