Aviseringar
Rensa alla

puddi puddi


Ämnesstartare

klarade 6 min och 30 sec utan att kolla på nåt annat. slå det


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

old puddi is old.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

old puddi is old.

puddi puddi!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en i min skola tror jag kallas puddi puddi?


   
SvaraCitera

klarade 2min och 25 sekunder.. kändes som evigheter. aldrig kollat på något som går lika sakta tror jag. [n]


   
SvaraCitera

33 sekunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

en i min skola tror jag kallas puddi puddi

du eller?

Leeilaa:

klarade 2min och 25 sekunder.. kändes som evigheter. aldrig kollat på något som går lika sakta tror jag.

HAHAHA. ja precis

stereo total:

33 sekunder.

kazz


   
SvaraCitera

patrick bateman:

kazz

Stressande ju. Försökte väl inte mitt yttersta heller [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Stressande ju. Försökte väl inte mitt yttersta heller

haha sorry. jo är rätt stressande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du eller?

nej!

det ända jag vet om honom är att han spydde i skolan en gång. jag såg det, sliskig vattenspya, mums. och att drack som en gud när vi hade nollning för hans årskurs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

nej!

ok fölåt [blush]

eeeema:

det ända jag vet om honom är att han spydde i skolan en gång. jag såg det, sliskig vattenspya, mums. och att drack som en gud när vi hade nollning för hans årskurs.

haha fyfan. vad äckligt. blä!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha fyfan. vad äckligt. blä!!

nej, tyckte det var mysigt [cool]. blev blött på golvet.
var liksom som vatten. så vi frågade honom om han spydde (tänkte först att han spotta ut nått bara)
då sa han att han hade gjort det för han var hungrig som "ett jävla rövhål". min kompis blev arg och tyckte han skulle gå hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

nej, tyckte det var mysigt . blev blött på golvet.
var liksom som vatten. så vi frågade honom om han spydde (tänkte först att han spotta ut nått bara)
då sa han att han hade gjort det för han var hungrig som "ett jävla rövhål". min kompis blev arg och tyckte han skulle gå hem

haha brukar väl bli blött [confused] hahahaha sa han så? bra handling. fin kille. jag håller med din kompis. han borde nog gå hem och stanna hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha brukar väl bli blött [confused] hahahaha sa han så? bra handling. fin kille. jag håller med din kompis. han borde nog gå hem och stanna hemma

haha, ja så sa han [cool] sen gick han och åt mat. efter ett halv engagerat försök att torka upp sin spya. sen såg jag inte honom mer den dagen, men han var säket där. för nästa dag var han där. gillar inte den killen, uuh. [chocked]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

klarade 6 min och 30 sec utan att kolla på nåt annat. slå det

Haha klarade att titta på hela, alltså 10 minuter. Ledsen men jag äger dig Eminem [bigsmile]


   
SvaraCitera