Aviseringar
Rensa alla

puddi puddi


Ämnesstartare

eeeema:

haha, ja så sa han sen gick han och åt mat. efter ett halv engagerat försök att torka upp sin spya. sen såg jag inte honom mer den dagen, men han var säket där. för nästa dag var han där. gillar inte den killen, uuh.

haha fan vad creepy. han låter rätt knäpp faktiskt. random beteende. snällt iaf att försöka torka upp lite, många hade nog lämnat det åt städtanterna. haha du borde konfrontera honom. han kanske är nån ond satanistisk galning som planerar nåt busigt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha fan vad creepy. han låter rätt knäpp faktiskt. random beteende. snällt iaf att försöka torka upp lite, många hade nog lämnat det åt städtanterna. haha du borde konfrontera honom. han kanske är nån ond satanistisk galning som planerar nåt busigt

han är creepy hela han. och så är han jätte kort och ser ut att ha rymt från nått dataspel eller så, hehe


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

patrick bateman:

klarade 6 min och 30 sec utan att kolla på nåt annat. slå det

När du läser det här kommer du inte kunna sluta tänka på puddi puddi! när du runkar. Och försök inte att inte tänka på det. Den kommer tillbaka. Varje gång. VARJE gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

sluta tänka på puddi puddi

dvs, min spyende skolkamrat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

han är creepy hela han. och så är han jätte kort och ser ut att ha rymt från nått dataspel eller så, hehe

hahaha. grymt! han verkar fin. jag vill träffa honom, han verkar intressant

tigr:

När du läser det här kommer du inte kunna sluta tänka på puddi puddi! när du runkar. Och försök inte att inte tänka på det. Den kommer tillbaka. Varje gång. VARJE gång.

jag har faktiskt haft låten på hjärnan oavbrutet i några dar nu. stör mig dock inte [bigcheers] blir glad av att höra den [bigsmile]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

eeeema:

dvs, min spyende skolkamrat

patrick bateman:

[no-no]

puddi pudBLUUUÄÄÄRGGGGHHHHHHH


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

patrick bateman:

jag har faktiskt haft låten på hjärnan oavbrutet i några dar nu. stör mig dock inte [bigcheers] blir glad av att höra den [bigsmile]

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha. grymt! han verkar fin. jag vill träffa honom, han verkar intressant

följ med mig till skolan nån gång. han är en liten skit. känner honom inte. har bara konverserat kring spyan. tror han skämdes när vi kommenterade det, heh.. och vid onyktert tillstånd en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

puddi pudBLUUUÄÄÄRGGGGHHHHHHH

[badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin]

Image

tigr:

[mad]

haha, gillar du den inte tiger?


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

patrick bateman:

haha, gillar du den inte tiger?

fuck you
nu tänker JAG på den [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

följ med mig till skolan nån gång. han är en liten skit. känner honom inte. har bara konverserat kring spyan. tror han skämdes när vi kommenterade det, heh.. och vid onyktert tillstånd en gång.

haha vågar du säga att han är en liten skit framför hans face? haha kan förstå honom om han skämdes. ok jag hänger gärna med! kan skydda dig ifall han kanske försöker spy på dig som attack eller så. vem vet vad galningar kan hitta på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

fuck you
nu tänker JAG på den

HAHAHA [badgrin] mission lyckat

hoppas du drömmer om den inatt. jag lär med säkerhet göra det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha vågar du säga att han är en liten skit framför hans face? haha kan förstå honom om han skämdes. ok jag hänger gärna med! kan skydda dig ifall han kanske försöker spy på dig som attack eller så. vem vet vad galningar kan hitta på

nej, det vågar jag inte säga till honom, hehe. men menade mer, glatt, han är en liten skit [smile] han är verkligen det, sådär liten, fulsöt osv. en liten skit [smile] som ett barn. som spyr... uuuuu

ja, följ med du! förut var jag rädd för att spy, nu tkr jag dock inte det är lika farligt. eller jo, det kanske jag tycker. men är inte lika rädd för det. då kunde jag inte se, höra, eller känna lukt av spya utan att spy.. haha. men somsagt, klarar det bättre nu. men visst kan jag behöva lite beskyddande ändå [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

nej, det vågar jag inte säga till honom, hehe. men menade mer, glatt, han är en liten skit han är verkligen det, sådär liten, fulsöt osv. en liten skit som ett barn. som spyr... uuuuu

haha ah jag fattar. jag trodde först du var badass eller nåt. haha fint. känner igen sådana där nissar, hade också en sån på skolan förr. visste aldrig vart man hade honom. blä för att spy iaf. barnrumpe beteende [no-no]

jippie! kul [smile] fast jag är å andra sidan livrädd för att spy och spyor. typ så som du säger. blir lite illamående bara av att snacka om det här faktiskt. så om han attackerar med spy så får du vara bered på att jag kanske använder dig som en levande sköld. hoppas det är lugnt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jippie! kul [smile] fast jag är å andra sidan livrädd för att spy och spyor. typ så som du säger. blir lite illamående bara av att snacka om det här faktiskt. så om han attackerar med spy så får du vara bered på att jag kanske använder dig som en levande sköld. hoppas det är lugnt [wink]

äh, spyr han så spyr du tillbaka bara. hehehe. blir inte ett dugg illamående av att snacka om det faktiskt [smile] ber om ursäkt för att du blir det [wink] men nu ska jag inte snacka om det mer, för nu ska jag sova. god natt!


   
SvaraCitera