Aviseringar
Rensa alla

Puffa!


Ämnesstartare

Alltså...
En kille som jag sett då och då på fester (vi har aldrig pratat) puffar mig på facebook hela tiden.
Ja, antagligen är väl det ett tecken på uppmärksamhet och intresse.
So far so good, men nu har vi liksom puffat varandra i en vecka, och han har inte skickat vänförfrågning [confused]
Så jag bestämde mig för att skicka vänförfrågning till honom i förrigår, för att vara den som tar andra steget liksom.
Men.. han har inte accepterat den på 2 dagar, men fortsätter endå puffa mig? [confused]
Jag menar, varför puffa mig och inte acceptera min vänförfrågning?
Fattar ingenting.
Jävla facebook [mad]


   
Citera

Vad gör man när man "puffar" någon? [confused]


   
SvaraCitera

Sluta övertolka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha skön grabb


   
SvaraCitera

hehe älskar att puffas. särskillt eftersom det heter "puffa". älskar saker som är puffiga. älskar allt puffigt[love]


   
SvaraCitera

han kanske bara gillar att puffas helt enkelt? jag brukar puffa folk till höger och vänster!


   
SvaraCitera

S3ON:

Vad gör man när man "puffar" någon?

På den engelska versionen heter det "poke", jag ser det ungefär som en "vibb" på Msn. Bara att inte fönstret börjar skaka [tard]


   
SvaraCitera

Zapetta:

På den engelska versionen heter det "poke", jag ser det ungefär som en "vibb" på Msn.

Usch, vilken onödig funktion. [zzz]


   
SvaraCitera

Konstigt. Puffa ej tillbaka.


   
SvaraCitera

Zapetta:

"poke",

det har ju en helt annan betydelse :C gillar puff bättre :$


   
SvaraCitera

S3ON:

Usch, vilken onödig funktion.

Facebook i överlag känns ganska onödigt [smile]

farbror gugge:

det har ju en helt annan betydelse

Haha ja, översättningar är sär (oftast) [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Konstigt. Puffa ej tillbaka.

Men då lämnar jag det utan att veta vad hans avsikt var, haha, låter helt paranoid. Borde jag skicka ett meddelande till honom och fråga varför han gör som han gör? [rolleyes]


   
SvaraCitera

babycheeks:

Men då lämnar jag det utan att veta vad hans avsikt var, haha, låter helt paranoid. Borde jag skicka ett meddelande till honom och fråga varför han gör som han gör? [rolleyes]

Nä, strunta i honom bara. Vill han någonting så återkommer han på ett ordentligt sätt.


   
SvaraCitera

babycheeks:

Borde jag skicka ett meddelande till honom och fråga varför han gör som han gör?

Han har väl kanske bara tråkigt


   
SvaraCitera

tror han är störd, vanligvis är det så enkelt


   
SvaraCitera