Aviseringar
Rensa alla

Pulka


Ämnesstartare

Jag är sugen på att åka pulka men är ingen snöGråter

Nån som vill åka med mig? Söt


   
Citera
Ämnesstartare

Har inte åkt pulka på ååååår!


   
SvaraCitera

Ja, det vore väldigt romantiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
Har inte åkt pulka på ååååår!

Inte jag heller! Saknar det, alla tråkiga polare kallar mig fjant 🙁

Stålröven:
Ja, det vore väldigt romantiskt 

Ja som fan asså! Vill åka med en dam, för att kracha och landa typ på henne Rodnar


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Ja som fan asså! Vill åka med en dam, för att kracha och landa typ på henne Rodnar

Och.. bryta hennes revben när man landar Rodnar Ne sluta nu blir kåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går att fixa, russian style! Bind ett långt rep bakom bilen och knyt den i pulkan så ska du se att det inte är fjantigt!
   Nja kanske dumt ändå Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar

Stålröven:

Och.. bryta hennes revben när man landar Rodnar Ne sluta nu blir kåt

Haha nej på ett mjukt sätt, inte krossa henne xD eller så kan hon landa på mig! Bättre, jag är trög RodnarRodnar

Xuzkie:
Det går att fixa, russian style! Bind ett långt rep bakom bilen och knyt den i pulkan så ska du se att det inte är fjantigt!
   Nja kanske dumt ändå Söt

Ryssar är galna! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naedå, kanske lite fortare, hårdare och...osäkrare.. Men aja, värt det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Naedå, kanske lite fortare, hårdare och...osäkrare.. Men aja, värt det!

Xuzkie:
Naedå, kanske lite fortare, hårdare och...osäkrare.. Men aja, värt det!

Haha ja kanske 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Körde sönder 3 pulkor och en snowracer vintern 2009 så ska nog inte sätta mig på en sån igenLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg några ungar åka i en liten backe en bit ifrån vårt hus  igår, gick på leran. Ingen direkt speed men wth Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också åka pulka :c

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Körde sönder 3 pulkor och en snowracer vintern 2009 så ska nog inte sätta mig på en sån igenLedsen

"Ronny, hur fan kör du egentligen?" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah åkte på sopsäck nerför en skidbacke i Sälen tusen gånger typ (en annan tjatade "en gång till!!!" hela tiden och jag trodde jag skulle dö varje gång jag gick upp för backen) Jag var i för sig bäng men fyfan va roligt jag hade. Så gick de så jävla hårt, så var man tvungen att ha skyddsbrillorna på för när man skulle stanna med fötterna flög all snö rätt i ansiktet på en. Och så åkte vi på olika sätt, till slut vi drog vi loss påsarna på något vis så vi kunde vira in oss rejält i dom så åkte rundor helt galet. Svårt att förklara, det var så jädrans kul. Annars gillar jag inte åka pulka för så fort man åker på ett hopp så göre så ont i baken 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Körde sönder 3 pulkor och en snowracer vintern 2009 så ska nog inte sätta mig på en sån igenLedsen

Kör igen!!

Gruvan:
Såg några ungar åka i en liten backe en bit ifrån vårt hus  igår, gick på leran. Ingen direkt speed men wth Cool

Lära... Shockerad

material123:
Jag vill också åka pulka :c 

Åk! Om det kommer snö 🙂

FruLiten:
Hahah åkte på sopsäck nerför en skidbacke i Sälen tusen gånger typ (en annan tjatade "en gång till!!!" hela tiden och jag trodde jag skulle dö varje gång jag gick upp för backen) Jag var i för sig bäng men fyfan va roligt jag hade. Så gick de så jävla hårt, så var man tvungen att ha skyddsbrillorna på för när man skulle stanna med fötterna flög all snö rätt i ansiktet på en. Och så åkte vi på olika sätt, till slut vi drog vi loss påsarna på något vis så vi kunde vira in oss rejält i dom så åkte rundor helt galet. Svårt att förklara, det var så jädrans kul. Annars gillar jag inte åka pulka för så fort man åker på ett hopp så göre så ont i baken 🙁

Haha, lät rätt grymt det där! Dock älskar jag att åka fort och älskar att hoppa och typ kracha! 


   
SvaraCitera