Aviseringar
Rensa alla

Pullad för första gången = ingen orgasm


Ämnesstartare

Jag blev pullad igår första gången, men jag kom inte.. att bli pullad var inte såå fantastiskt.. När jag onanerar själv så brukar jag inte pulla utan smeka klitoris, ska jag säga det till min pojkvän då, det är väl inte ovanligt? attinte tycka att det är så jätte skönt att bara bli pullad, för visst det är upphettsande, men jag behöver lixom mer änn det :O

Och det är väl inte konstigt att man inte kommer första gången man blir pullad?[shake] hur var det för er första gången?


   
Citera

VA?! VISSTE INTE DIN POJKVÄN EXAKT HUR HAN SKULLE GÖRA FÖRSTA GÅNGEN?! FAN VAD KASST [shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Det var fantastiskt första gången [blush]


   
SvaraCitera

nej inget är skönt för första gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HonHeterAlice:

ska jag säga det till min pojkvän då

Jo, tala om hur du vill ha det. Han är säkert osäker på om han gör rätt eller inte!

Vissa tjejer kommer ju liksom.. aldrig. Så det ska man inte vara orolig över..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

VA?! VISSTE INTE DIN POJKVÄN EXAKT HUR HAN SKULLE GÖRA FÖRSTA GÅNGEN?! FAN VAD KASST

vad menar du? >.<


   
SvaraCitera

HonHeterAlice:

vad menar du? >.<

Precis det jag säger. Han måste vara heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt värdelös om han inte fick dig att komma


   
SvaraCitera

HonHeterAlice:

vad menar du? >.<

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

gjorde ont och blödde [y][y][y]


   
SvaraCitera

är skönare att bli smekt över hela dosan, och han ska vibba med handen [blush]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

tala om hur du vill ha det. Han är säkert osäker på om han gör rätt eller inte!

- Oavsett om det låter som en besvikelse när sanningen kommer fram så blir han i längden bara nöjd över att du berättade de, En personlig vinst för dig själv också.[cute]


   
SvaraCitera

fick pallo att komma första gången jag pullade honom[blush]


   
SvaraCitera

det kanske är skönt om han gör andra saker samtidigt alltså med klitoris. det mesta är inte skönt första gången förens man hittar de bästa tillfredställnings formerna likzom. eller så tycker du bara inte om något med det helt enkelt.

är så ovan att skriva om sådant här känner mig som en generad sexualkunskapslärare [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Snuttan:

dosan

Snuttan:

vibba med handen

[tard]


   
SvaraCitera

Äh, bara att säga åt honom hur han ska göra ju.


   
SvaraCitera