Aviseringar
Rensa alla

Pung PUNG pung ? ...varför kunde inte tjejer få ha det ist :'(


Ämnesstartare

Bläckvard:

För ni förtjänar det.

Och av vilken orsak då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

illen vara i närheten vid barnafödsel och typ coacha och serva kvinnan som bara ligger där och chillar.. Killar får alltid göra grovjobbet

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Mm och dessutom måste killen vara i närheten vid barnafödsel och typ coacha och serva kvinnan som bara ligger där och chillar.. Killar får alltid göra grovjobbet.

Precis. Ska det vara så mycket gnäll om jämställdhet och sånt skit kan väll tjejen vara där och trösta och hålla en kille i handen då han sitter där på knä med pungsmärta så tårarna flödar.
Alla ställer upp för varandra.... Det här jag skrivit låter väldigt mysko på något sätt men jag lägger upp detta ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Precis. Ska det vara så mycket gnäll om jämställdhet och sånt skit kan väll tjejen vara där och trösta och hålla en kille i handen då han sitter där på knä med pungsmärta så tårarna flödar.

Mm pungsmärte-avdelning finns det minsann inte men gyn-avdelning finns på sjukhuset.Diskriminering![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördagsöppet:

Och av vilken orsak då?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Öh haha, ja jag kan ju öppna en klinik för behandling mot bastupung. Isbad och kalldusch.

Varför bastupung helt plötsligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Varför bastupung helt plötsligt?

För det är antagligen pansarpung man vill ha. Bastupung är liksom motsatsen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow du har en pung, tjejer har mens, mensvärk, graviditeter, barnfödsel.

Plus... Är inte klitorisen mycket känsligare? Borde inte ett slag mot den göra mycket ondare än ett slag mot pungen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

För det är antagligen pansarpung man vill ha. Bastupung är liksom motsatsen...

Jaha, fattar väl inte jag. [rolleyes][blush]

Violine:

Plus... Är inte klitorisen mycket känsligare? Borde inte ett slag mot den göra mycket ondare än ett slag mot pungen?

+1


   
SvaraCitera

fistforfight:

Mm och dessutom måste killen vara i närheten vid barnafödsel och typ coacha och serva kvinnan som bara ligger där och chillar.. Killar får alltid göra grovjobbet.

För övrigt anser jag att Lady Gaga bör arkebuseras

Killar får inte alltid göra grov jobbet![no-no]
Tjejer går in i puberteten tidigare än killar och får mens och jag måste påpeka att jag har sett tjejer som yllar av smärta i skolan av mensvärkar dessutom får de ömma bröst så pungen motsvarar brösten i tjejernas kropp.[tired]
Sen måste tjejen som blir gravid stå ut med en bullmage(bära ett barn i magen) i 9 hela månader och får ömma bröst och inte nog med det så måste hon födda det också och om inte det vore nog så måste hon amma barnet också [chocked] Och sen om killen vill ha fler barn måste hon stå ut med samma process för att få ett barn igen ..[chocked][chocked]


   
SvaraCitera

Tänk när en tjej har sex med en kille så är det mest hon som blir rädd för att bli med barn inte killen för killen kan bara skita i henne och sen sticka och lämna henne [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tradig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SeriösochSnäll:

Sen måste tjejen som blir gravid stå ut med en bullmage(bära ett barn i magen) i 9 hela månader och får ömma bröst och inte nog med det så måste hon födda det också och om inte det vore nog så måste hon amma barnet också

men lol


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

gnäll

Ta inte i så du spricker nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Plus... Är inte klitorisen mycket känsligare? Borde inte ett slag mot den göra mycket ondare än ett slag mot pungen?

mm, man ska träffa också


   
SvaraCitera