Aviseringar
Rensa alla

Pungen dödar mig


Ämnesstartare

Hej killar någon som vet vad man kan göra/använda när man har rakat Pungen för fet kliar som fan jag kan knappt gå eller röra mig nån som vet något man kan använda snälla svara så snabbt nibkan det gör så ***** ont och kliar åt helvete


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mostafa:
Hej killar någon som vet vad man kan göra/använda när man har rakat Pungen för fet kliar som fan jag kan knappt gå eller röra mig nån som vet något man kan använda snälla svara så snabbt nibkan det gör så ***** ont och kliar åt helvete

Raka inte den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öööh, hur rakar du? 

testa maskin lr raklödder/tvål 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig hänt mig, antigen så gör du fel eller så gör jag Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha minns första gången jag rakade... fick sådan jävla klåda att jag reggade mig här och frågade 🙂

det går över! efter några gånger kommer det inte klia alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Har aldrig hänt mig, antigen så gör du fel eller så gör jag Blink

Ja jag tror de bhöver någ kolla på någon video om hur man gör de för jag lägger på kräm och enda kliar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

odödlig:
haha minns första gången jag rakade... fick sådan jävla klåda att jag reggade mig här och frågade 🙂

det går över! efter några gånger kommer det inte klia alls

Tack för du bryr 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

odödlig:
haha minns första gången jag rakade... fick sådan jävla klåda att jag reggade mig här och frågade 🙂

det går över! efter några gånger kommer det inte klia alls

Ska någ pröva det nästa gång det här är min andra gång 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mostafa:

Ja jag tror de bhöver någ kolla på någon video om hur man gör de för jag lägger på kräm och enda kliar det

kör du medhårs eller mothårs? 


   
SvaraCitera

Tror det bästa du kan göra är att smörja med mjukgörande och lufta området så mycket som det går.


   
SvaraCitera

Testa att smörja in det med barnolja.
Skulle även rekommendera att du använder genomskinlig rakgel, så att du kan se var du rakar. Försök också med att lufta området så mycket som du kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
öööh, hur rakar du? 

testa maskin lr raklödder/tvål 

Raklödder, tvål osv bör man inte använda i intima områden. Vatten ska räcka. Eller någon tvål/raklödder utan parfym mm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Raklödder, tvål osv bör man inte använda i intima områden. Vatten ska räcka. Eller någon tvål/raklödder utan parfym mm. 

Äsch, det funkar prima 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Easy
Shavin´-
Intim
Shaving


   
SvaraCitera