Aviseringar
Rensa alla

pungtråd


Ämnesstartare

Jag har rökt cannabis dagligen i två år (ren nu)
och nu är mitt minne väck, kommer knappt ihåg någonting från halv 08 och halva 09.

Och även nu när jag är ren så glömmer jag bort jätte mycket saker jag ska göra och kan glömma bort vad jag pratar om mitt i en mening osv.

Finns det någon som känner desamma, eller vet vad det beror på?

ÄNDRAT 2009-12-22 12:27

ÄNDRAT 2009-12-22 12:28


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

SuperApe:

eller vet vad det beror på?

ålder...


   
SvaraCitera

Ja, det beror på cannabis. En rätt så liten side-effect om man jämnför med annan skit. Men det är sant att röka på försämrar ens minne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej det känns ju skönt att veta det iaf, får försöka att göra en positiv sak av det nu bara då[crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men har åldern verkligen så stor betydelse när man röker?
vet att man kan utveckla schizofreni om man är ung och röker men några såna biverkningar har jag inte haft vad jag vet.


   
SvaraCitera

Det är väl olika tror jag. Hur välkomnande kroppen är mot drogen. Är lite osäker faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste vara åldern eftersom cannabis inte har några negativa sidor. Det säger alla naiva pojkar på den här sidan så det måste vara sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo har haft en liten teori om att thc;et stör när alla hormoner spökar i tidiga tonåren. och att det kanske är en orsak till att det går dåligt för vissa när dom röker och bättre för andra.


   
SvaraCitera

Myksa:

eftersom cannabis inte har några negativa sidor

Det har det faktiskt. Scientific bevisat.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Beckychu:

Det har det faktiskt. Scientific bevisat.

Fast inte så kraftiga som med annan skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

Jag har rökt cannabis dagligen i två år (ren nu)

Hur länge har du varit ren? Minnet ska vad jag förstått repa sig efter ett tag, men jag är inte helt säker på om det stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Måste vara åldern eftersom cannabis inte har några negativa sidor. Det säger alla naiva pojkar på den här sidan så det måste vara sant.

snyggt resonemang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kudde:

snyggt resonemang.

Tack. [cool]
Jag har läst retorik på högskolenivå. Måste komma därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperApe:

Finns det någon som känner desamma, eller vet vad det beror på?

Beckychu:

Ja, det beror på cannabis. En rätt så liten side-effect om man jämnför med annan skit. Men det är sant att röka på försämrar ens minne.

närminnet och inlärningsförmågan sabbas av cannabis


   
SvaraCitera

SuperApe:

Finns det någon som känner desamma

Jag har också tappat bort mitt minne under de tre åren jag brukat cannabis, dock andra droger också så jag vet inte hur mycket dom kan ha med saken att göra heller...


   
SvaraCitera

SuperApe:

Finns det någon som känner desamma, eller vet vad det beror på?

Beckychu:

Ja, det beror på cannabis.

Två år är nog för lite för att ha dåligt minne. En släkting till mig har rökt i över 30 år. Han kommer ihåg saker och har inte något märkvärdigt dåligt minne.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Två år är nog för lite för att ha dåligt minne. En släkting till mig har rökt i över 30 år. Han kommer ihåg saker och har inte något märkvärdigt dåligt minne.

Som jag skrev innan också är det olika från person till person. Jag är ingen expert.


   
SvaraCitera