Aviseringar
Rensa alla

Punk Illegal 2010


Ämnesstartare

http://punkillegal.com/

Antagligen ytterst få intresserade här på forumet, men är det någon härifrån som ska dit? Känns obligatoriskt, dock jobbigt med en massa PK-crustare överallt.

Bandlista orkar jag inte skriva, men det finns givetvis på hemsidan.


   
Citera

MonarkIncest:

PK-crustare

[tard]


   
SvaraCitera

"You’re not allowed to bring alcohol inside the festival area, sorry, but it is regulations and we don’t have anything to say in it."

Ser en konflikt mellan festivalnamnet och det uttalandet


   
SvaraCitera

Jodå, har varit där alla åren och det blir att dra dit igen.


   
SvaraCitera

MonarkIncest:

PK-crustare

[blush]


   
SvaraCitera

MonarkIncest:

PK-crustare

Buuuuuuuuuuuuu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukt sugen, men pengarbrist!


   
SvaraCitera

låter naaaaaaaaaajs [party]


   
SvaraCitera

p3tt3r:

Sjukt sugen, men pengarbrist!

funkis?


   
SvaraCitera

Hah


   
SvaraCitera

har varit där ett par gånger och det är jobbigaste är punkpoliserna och pkfolket men det finns massa annat löst folk


   
SvaraCitera

MonarkIncest:

Antagligen ytterst få intresserade här på forumet, men är det någon härifrån som ska dit? Känns obligatoriskt, dock jobbigt med en massa PK-crustare överallt.

Bara skitband, och man har redan sett hälften av dem redan. Dessutom är det bara dryga veganer och PK-crustare som sagt, apotrevligt sällskap.
Fast som den hycklare av episka proportioner jag är ska jag dit ändå, mot min vilja så klart. Man har fan inget annat val när det inte blir Rassle i år!


   
SvaraCitera

Nu när alla band är klara och jag tittat igenom listan kan jag säga att jag ej ska dit. Sämsta bandlistan festivalen har haft tycker jag. Inte mycket som lockar egentligen. Förutom Doom (mest) dock. Så jag drar till Muskelrock istället.


   
SvaraCitera