Aviseringar
Rensa alla

puss o kram o klapp you all


Ämnesstartare

Sterd:

Vilka konstiga hästar [shake]

du e ju dum, rört dig utanför sverige ngn gång i lviet eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

det där fick ju mig på bättre samvete [crazy] kan skriva 1 kärleksbrev till dig någon gång

nä men du behöver inte tänka på det, skriv bara till mig om och när du känner för det, gör ingen grej av det[smile] men aa, skicka gärna kärleksbrev[blush]

Lounge fact:

inte nödvändigtvis [sad] men e bra o tänka så

jaha, så nu säger du att jag är misslyckad alltså?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

is.

hahahaha är tanten på bilden du när du inte fattar?

fatta inte först haha askul nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nä men du behöver inte tänka på det, skriv bara till mig om och när du känner för det, gör ingen grej av det[smile] men aa, skicka gärna kärleksbrev[blush]

känner jämt för det, du e jämt i min hjerna som en parasit

kebu12:

jaha, så nu säger du att jag är misslyckad alltså?[sad]

näää.. bara att för att man tänker så betyder inte alltid att man e de [crazy] men nu var det så så du hade tur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får inga pussar kramar o klappar alltid lika sorgligt[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kommer aldrig komma längre än till bana 3 på det där jävla mario-spelet. skulle bara säga det :@@@@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kommer aldrig komma längre än till bana 3 på det där jävla mario-spelet. skulle bara säga det :@@@@

hahahahhaa[love] man blir typ beroende, du kmr kma vidare lovar trots att det känns omöjligt

det där spelet gav mig insikt att man kan bemästra allt med träning


   
SvaraCitera

Lounge fact:

du e ju dum, rört dig utanför sverige ngn gång i lviet eller?

usch ne där ute finns det ju bara invandrare!!!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

usch ne där ute finns det ju bara invandrare!!!! [cry]

de har randiga hästar i sina länder, vad fan har du, juste käften da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag

Lounge fact:

är 1 jätteledsen person som behöver massa kramar

& ang

Lounge fact:

du kan rädda liv ffs

orka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahahhaa[love] man blir typ beroende, du kmr kma vidare lovar trots att det känns omöjligt

tror det beror ganska mycket på att jag är ovan att hoppa med z, vill hela tiden trycka på mellanslag eller uppåtpilen 🙁 ska fortsätta kämpa!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kPTRRRR:

orka

fatta inte kan du ta det på en lägre nivå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahaha är tanten på bilden du när du inte fattar?

haha ja, alltid när jag inte fattar så blir jag en tjock tant med kvast under brösten[crazy] nä men tänkte bara att eftersom jag inte fattade din bild, då kunde jag också posta en bild man inte fattar[crazy]

Lounge fact:

känner jämt för det, du e jämt i min hjerna som en parasit

vilken komplimang att bli jämförd med en parasit[blush] men skriv om du känner för det. du vet att jag tycker du är bra[love]

Lounge fact:

näää.. bara att för att man tänker så betyder inte alltid att man e de [crazy] men nu var det så så du hade tur

haha fattar ingenting av det där nu, men antar att det var bra iaf eftersom det var tur att det var så[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror det beror ganska mycket på att jag är ovan att hoppa med z, vill hela tiden trycka på mellanslag eller uppåtpilen 🙁 ska fortsätta kämpa!!!!

du vänjer dig [crazy] är som mat

kebu12:

haha ja, alltid när jag inte fattar så blir jag en tjock tant med kvast under brösten[crazy] nä men tänkte bara att eftersom jag inte fattade din bild, då kunde jag också posta en bild man inte fattar[crazy]

jag fatta den, hon e en tant som gillar o ha en kvast där ist för andra ställen

kebu12:

vilken komplimang att bli jämförd med en parasit[blush] men skriv om du känner för det. du vet att jag tycker du är bra[love]

fattar inte varför du tycker jag är bra [cry]

kebu12:

haha fattar ingenting av det där nu, men antar att det var bra iaf eftersom det var tur att det var så[crazy]

ja när jag säger tur då äre tur!! inget annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du vänjer dig [crazy] är som mat

trycker hela tiden på mellanslag och typ "NEJ FORTSÄTT INTE FRAMÅT HOPPAAAAAAAA" sen springer jag rakt in i en sköldpadda 🙁


   
SvaraCitera