Aviseringar
Rensa alla

Pussyproblems! [cry] Hjälp!!


Gunvald:

Hm okej

barnmorskor är helt ofarliga[sad]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Kan du aldrig vara seriös [crazy]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

barnmorskor är helt ofarliga[sad]

Men pinsamt ändå. Känner typ min barnmorska lite. Det skulle va typ att ligga och vresa för sin mamma eller nåt, och tänk om man möter henne på stan sen osv [sad]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Men pinsamt ändå. Känner typ min barnmorska lite. Det skulle va typ att ligga och vresa för sin mamma eller nåt, och tänk om man möter henne på stan sen osv

aha, jobbigt! men om det inte går över borde du ändå gå och kolla upp det nånstans för det är ju sjukt jobbigt att ha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha, jobbigt! men om det inte går över borde du ändå gå och kolla upp det nånstans för det är ju sjukt jobbigt att ha [crazy]

Ganska jobbigt ja. Fast det kliar inte så mycket så att man typ blir galen iaf, det värsta är att jag är så sjuukt torr [shake] öken lr


   
SvaraCitera

snälla stoppa inte in något i fittan det är elakt mot den. ta en tablett istället


   
SvaraCitera

Gunvald:

vestibulit

vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Känner typ min barnmorska lite

men har ni ingen ungdomsmottagning?

förresten är jag ganska säker på att det är svamp. hade det också för mer än ett halvår sedan. jag ringde ungdomsmottagningen och de gav förslaget att smörja in med barnolja och gå utan trosor osv. det gick över efter kanske nån vecka för mig totalt sett. men vet hur det är, fy fan.. [sad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Gunvald:

Men pinsamt ändå. Känner typ min barnmorska lite. Det skulle va typ att ligga och vresa för sin mamma eller nåt, och tänk om man möter henne på stan sen osv [sad]

Finns det ingen annan du kan gå till då? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

snälla stoppa inte in något i fittan det är elakt mot den. ta en tablett istället

Jag tycker nog som du egentligen men nu har jag redan köpt det.

Slapping a Dinosaur:

vad är det?

googla kanske?

youmademe:

men har ni ingen ungdomsmottagning?

jo [smile] men man har samma barnmorska

youmademe:

förresten är jag ganska säker på att det är svamp. hade det också för mer än ett halvår sedan. jag ringde ungdomsmottagningen och de gav förslaget att smörja in med barnolja och gå utan trosor osv. det gick över efter kanske nån vecka för mig totalt sett. men vet hur det är, fy fan.. [sad]

Aa okej.. Gick du utan trosor på dagen också eller vadå? [crazy] Så det gick alltså över efter en vecka bara utan medcin? [surprised] Jag har haft det tyo en vecka drygt nu tror jag och känner inte direkt att det håller på att försvinna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Finns det ingen annan du kan gå till då? [shake]

ne tyvärr


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Gunvald:

ne tyvärr

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Varför inte?

Finns bara en barnmorska här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Gick du utan trosor på dagen också eller vadå?

När jag inte var hemma hade jag bomullstrosor på mig som luftar lite. Sen hemma gick jag utan och sov utan.

Gunvald:

Så det gick alltså över efter en vecka bara utan medcin?

Barnmorskan sa att det oftast går över av sig själv, men om man märkte att det inte gjorde det så skulle man kontakta henne igen. Behövde dock aldrig göra det eftersom det tillslut gick över. Jag följde då hennes råd och köpte barnolja som man smörjde in några gånger per dag.

Jag minns inte riktigt, men jag har för mig att jag hade som du typ 4-5 dagar innan jag ringde dem, och sen dröjde det några dagar till innan det gick över. Kan ha varit mer än en vecka.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Gunvald:

Finns bara en barnmorska här

Menade såklart att du skulle åka iväg till något annat ställe. [smile]


   
SvaraCitera