Aviseringar
Rensa alla

PV eller KK?


Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Han verkar uppenbarligen gilla dig. Han är inte ute efter att vara KK. Han verkar väldigt väldigt schysst mot dig så du bör ju satsa på ett förhållande!

men när jag frågade hnm så sa han att han inte va ute efter ett förhållande just nu :/ och direkt efter så frågade jag hnm om han hade kunnat tänka sig va tsm med mig (rent teoretiskt) o då svarade han ngt i stil med " ja :* <3"

så jag hoppas att de leder till ett förhållande. men som sagt, jag är vara (nästan) 17 år och har hela livet framför mig 🙂

men tack så jätte mycket för de fina svaret! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
varför ska du välja mellan två alternativ för? ha den typ av relation som kommer naturligt och känns bra. ni behöver inte sätta en etikett på det.

sant! 😮 det har jag inte tänkt på :), tack så jätte mycket för svaret! 😀 de ska jag tänka på! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
lol jag skulle bara bli lack om snubben skrev att han inte skulle skriva med mig om jag inte var snygg/söt. som om bara det räknas. ej lack men avtänd hehä 

men de betyder ju att han tycker att jag ser bra ut ju :), det betyder sjukt mycket för mig så jag nästan aldrig har hört någon säga det till mig. men det är bara så jag känner/tycker 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla dessa föknr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

men de betyder ju att han tycker att jag ser bra ut ju :), det betyder sjukt mycket för mig så jag nästan aldrig har hört någon säga det till mig. men det är bara så jag känner/tycker 🙂

Oki:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Oki:)

*då jag nästan aldrig hört någon säga det till mig.

yes, men varför hade du blivit lack ? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
alla dessa föknr

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

*då jag nästan aldrig hört någon säga det till mig.

yes, men varför hade du blivit lack ? :/

För jag vill ej va med någon bara för att den tycker att jag är snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser att du tog bort kommentaren, var den kvinnoförnedrande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

För jag vill ej va med någon bara för att den tycker att jag är snygg

mhm :/, de har du faktiskt rätt i :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
ser att du tog bort kommentaren, var den kvinnoförnedrande?

nej nej!, förstod först inte vad du skrev men sen förstod jag 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

mhm :/, de har du faktiskt rätt i :/

Fast i början kan det ju lätt vara en anledning till att man träffar någon (man vet ju i princip inget om personen förutom det ytliga )men sedan lär man ju känna personen och börjar gilla dess inre egenskaper. Så dont worry!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Fast i början kan det ju lätt vara en anledning till att man träffar någon (man vet ju i princip inget om personen förutom det ytliga )men sedan lär man ju känna personen och börjar gilla dess inre egenskaper. Så dont worry!

sant :), tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:

nej nej!, förstod först inte vad du skrev men sen förstod jag 😛

Galen


   
SvaraCitera

undergrounds:

sant! 😮 det har jag inte tänkt på :), tack så jätte mycket för svaret! 😀 de ska jag tänka på! 😀

problemet när man sätter etiketter på saker är ju att det medför så mycket förväntningar. är ni kk så ska ni bara ha sex, inget mer. är ni flickvän/pojkvän ska ni typ vara varandras livs mittpunkter. inget av dem är i regel optimalt för särskilt många relationer. acceptera att ni känner det ni gör, och vill det ni vill. och bara gör det. och var öppna med det. det är alltid det bästa, i alla relationer.


   
SvaraCitera