Aviseringar
Rensa alla

Qatar har köpt VM?


Ämnesstartare

ni som har läst detta vad tror ni om det hela? är det sant måste grisen Blatter avgå och Qatar ska inte få hålla VM. fan är detta för smutsgrejer egentligen

VM till Tyskland säger jag. där finns folk som vet hur fan man håller ett mästerskap


   
Citera
Ämnesstartare

patrick bateman:

grisen Blatter

[love][love]

...och: va?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

VM till Tyskland säger jag. där finns folk som vet hur fan man håller ett mästerskap

Nu är väl det främst problemet med ett fotbolls-vm i Qatar själva klimatet. Jag tror nog att oligarkerna är kapabla till att anordna ett evenemang, men jag förstår ändå vad du menar.

Fotbollsdöden är här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror France Football är något på spåren definitivt. Och Sarkozyjäveln är förstås med på ett hörn och Platini (det stolpskottet), en perfekt story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest pengar vinner har väll ändå varit en väl etablerad princip länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

...och: va?

de har mutat fifa. köpt VM 2022

Istechetvåpunktnoll:

Nu är väl det främst problemet med ett fotbolls-vm i Qatar själva klimatet. Jag tror nog att oligarkerna är kapabla till att anordna ett evenemang, men jag förstår ändå vad du menar.Fotbollsdöden är här.

vädret? folket då. de har inga läkatare, ingen läktarkultur, inga supportrar, det är ett bajsland för alla resande och vem vill åka dit? jag åker inte dit liksom. det kommer bli halvtomma läktare och sämre än Sydafrika. fast jo, klimtat blir hemskt det med

ja verkligen. EM nu i massa länder och skit. skandal alltihopa

dazed:

Jag tror France Football är något på spåren definitivt. Och Sarkozyjäveln är förstås med på ett hörn och Platini (det stolpskottet), en perfekt story.

Platini kan också skjuta sig själv. förstör CL och EM det svinet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

de har mutat fifa. köpt VM 2022

hepp. Hatar verkligen FIFA. Jävla piss-organisation.

Har det inte varit på tal om att man skulle spela matcher i flera olika länder? Eller var det EM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Platini kan också skjuta sig själv. förstör CL och EM det svinet

Jo hela EM-skiten gör mig mer upprörd än om någon rik schejk köper hem ett mästerskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Har det inte varit på tal om att man skulle spela matcher i flera olika länder? Eller var det EM?

EM, platini den jävla jäveln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mutat fifa

muttat fitta[blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

EM, platini den jävla jäveln.

Ah, så var det, ja. Vilket radarpar, Blatter och Platini.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ah, så var det, ja. Vilket radarpar, Blatter och Platini.

Sepp Blatter allt så bara namnet fyfan, det känns som ett typiskt namn för en överste vid liebstandarte adolf hitler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Sepp Blatter allt så bara namnet fyfan, det känns som ett typiskt namn för en överste vid liebstandarte adolf hitler.

Haha, har också tänkt på det. Reinkarnation kanske.


   
SvaraCitera

passaro:

Haha, har också tänkt på det. Reinkarnation kanske.

bara för att hans namn innehåller blatte lr? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hepp. Hatar verkligen FIFA. Jävla piss-organisation. Har det inte varit på tal om att man skulle spela matcher i flera olika länder? Eller var det EM?

ja de är så korrupta

jo det är klart nu. stått massa om den skiten i aftonbladet eftersom sverige kanske får en match. som det gör upp för det hela liksom

dazed:

Jo hela EM-skiten gör mig mer upprörd än om någon rik schejk köper hem ett mästerskap.

haha ja EM kommer bli kul. fyfan asså. nu MÅSTE man ner till france 2016 liksom om man vill få uppleva nåt mästerskap live innan allt är förstört

jag menar. VM 14 i brazil är okej men jobbigt land, EM 16 i france vilket är bra, VM 18 i russia vilket suger, EM 20 förstört i massa länder och 22 VM i qatar.

skitkul framöver


   
SvaraCitera