Aviseringar
Rensa alla

Qatar har köpt VM?


Ämnesstartare

dazed:

Sepp Blatter allt så bara namnet fyfan, det känns som ett typiskt namn för en överste vid liebstandarte adolf hitler.

hahahaha

så jävla sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

bara för att hans namn innehåller blatte lr?

....ja[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo det är klart nu. stått massa om den skiten i aftonbladet eftersom sverige kanske får en match. som det gör upp för det hela liksom

Haha, ska man åka runt i hela Europa som någon jävla tomte eller vad är tanken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Haha, ska man åka runt i hela Europa som någon jävla tomte eller vad är tanken

haha precis. det är absurt. vem vill liksom följa sitt land runt hela Europa och vem fan har råd eller nåt med det? helt sinnesjukt asså. kommer också innebära halvtomma läktare eftersom en match i typ irland mellan ryssland och sverige kommer ingen vilja se. irländare vill inte se det och vi och ryssarna kommer inte åka dit för att fylla läktarna. nej, sjukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Haha, har också tänkt på det. Reinkarnation kanske.

tevepro:

bara för att hans namn innehåller blatte lr?

Är nog blandannat detta:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sepp_Dietrich

patrick bateman:

hahahahaså jävla sant

Vi är överrens om något!

patrick bateman:

haha ja EM kommer bli kul. fyfan asså. nu MÅSTE man ner till france 2016 liksom om man vill få uppleva nåt mästerskap live innan allt är förstörtjag menar. VM 14 i brazil är okej men jobbigt land, EM 16 i france vilket är bra, VM 18 i russia vilket suger, EM 20 förstört i massa länder och 22 VM i qatar. skitkul framöver

VM på natten kommer att bli grymt, tvsport är bäst när det finns element av nattsudd och överdriven dedikation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Vi är överrens om något!

var fan ett tag sen sist

dazed:

VM på natten kommer att bli grymt, tvsport är bäst när det finns element av nattsudd och överdriven dedikation.

på riktigt?

jag tänkte nästan lite på spelarna där. meningen att man ska bo i ett land och inte flyga rint i ryssland mellan olika tidzoner och skit

och det betyder väl då att vi får se skit på natten...the horror the horror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

var fan ett tag sen sist

Mjo

patrick bateman:

på riktigt?

Definitivt, har nog dragit någon monolog för dig förut om storheten i koffeinstinna, nattliga segerrus som kommit under saker så JVM i hockey när det spelats i Amerika och NHL-slutspel, finns en viss magi det.

patrick bateman:

jag tänkte nästan lite på spelarna där. meningen att man ska bo i ett land och inte flyga rint i ryssland mellan olika tidzoner och skitoch det betyder väl då att vi får se skit på natten...the horror the horror

Nja snarare mitt på dagen när det gäller Ryssland skulle jag tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Definitivt, har nog dragit någon monolog för dig förut om storheten i koffeinstinna, nattliga segerrus som kommit under saker så JVM i hockey när det spelats i Amerika och NHL-slutspel, finns en viss magi det.

ja det har du. det minns jag. finns nog lite charm i det där ändå, alltid nåt. men så jobbiga tider. när Real spelar sina försäsonger i USA måste man liksom lägga sig 12 och gå upp tre. eller inte sova alls. besvärligt.

dazed:

Nja snarare mitt på dagen när det gäller Ryssland skulle jag tro.

kanske. har inte koll på deras tider

men! CL-finalen mellan United-Chelsea var ju i moskva. fast nu kanske bara moskva är en timme före oss va? trög jag är. får kolla upp hur tidskillnaden är i vladimostock eller vad fan det heter

fast! de kanske har samma tider som kineserna långt borta? för vissa la liga matcher spelas ju 12 för kinesernas skull. så då kanske vi får se vissa matcher 12. hellre mitt i natten då. synd att man inte kollade på VM 94 och hade koll på det hela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja det har du. det minns jag. finns nog lite charm i det där ändå, alltid nåt. men så jobbiga tider. när Real spelar sina försäsonger i USA måste man liksom lägga sig 12 och gå upp tre. eller inte sova alls. besvärligt.

Helt underbart tycker jag, blir extra krydda. Men du säg en VM-final är väl ändå kanske något som kommer att kännas värdare att gå upp tre för än någon jävla halvseg uppvärmningsmatch mot Seattle Sounders som slutar 1-1?

patrick bateman:

kanske. har inte koll på deras tidermen! CL-finalen mellan United-Chelsea var ju i moskva. fast nu kanske bara moskva är en timme före oss va? trög jag är. får kolla upp hur tidskillnaden är i vladimostock eller vad fan det heterfast! de kanske har samma tider som kineserna långt borta? för vissa la liga matcher spelas ju 12 för kinesernas skull. så då kanske vi får se vissa matcher 12. hellre mitt i natten då. synd att man inte kollade på VM 94 och hade koll på det hela

Ja det skulle man ha sett av många anledningar. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Helt underbart tycker jag, blir extra krydda. Men du säg en VM-final är väl ändå kanske något som kommer att kännas värdare att gå upp tre för än någon jävla halvseg uppvärmningsmatch mot Seattle Sounders som slutar 1-1?

hahahaha. ja det är sant, jag hatar träningsmatcher men måste ändå kolla. kan dock bli en cool stämning mitt i natten. inte många som sover då. haha eller jo, sverige liksom. ingen bryr sig

dazed:

Ja det skulle man ha sett av många anledningar.

haha verkligen. mycket grymma mästerskap man har gått miste om. skulle ha gjort vad som helst för att hha sett 98. Zidanes en svaga sida är huvudspelet...ändå har han nickat in två mål i en VM-final. [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha verkligen. mycket grymma mästerskap man har gått miste om. skulle ha gjort vad som helst för att hha sett 98. Zidanes en svaga sida är huvudspelet...ändå har han nickat in två mål i en VM-final.

Mjo tänkte på det nyligen när jag läste Den Nya Världsfotbollen och texten om det där mästerskapet och då är jag ändå långt ifrån den supporter du är


   
SvaraCitera

det är ändå ganska ok att använda VM som ett verktyg för att få fotbollen större i världen. Skulle gärna se VM-slutspel i typ Australien, Kina eller Indien


   
SvaraCitera

tevepro:

Kina

De hade Dam-VM 2007.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mjo tänkte på det nyligen när jag läste Den Nya Världsfotbollen och texten om det där mästerskapet och då är jag ändå långt ifrån den supporter du är

haha coolt [y]

tevepro:

det är ändå ganska ok att använda VM som ett verktyg för att få fotbollen större i världen. Skulle gärna se VM-slutspel i typ Australien, Kina eller Indien

inte om man inte har vad som krävs för att hålla nåt sånt stort som fotbolls VM. vart i typ indien ska man spela? på nån jävla åker där det springer runt kor? nej alla U-länder och konstiga arabländer ska inte få hålla sånt här eftersom de inte kan garantera ett bra mästerskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anledningen till att det ska delas upp är ju för att fler ska ha chans att gå på matcherna.


   
SvaraCitera