Forumet - Qlimax 2008

Qlimax 2008

478 0 31
För er som drömmer om fetaste partystället. Så är det Qlimax som gäller, dom tar in 25 000 personer och dom personer som kommer dit,älskar musiken och är söndertaggade på fest och dansa till vad alla sköna hardstyle dj´s har att erbjuda och plus dom sjuka ljus effekter m.m. Det här mina vänner är en dans event som man bara inte får missa. Jag var där förra året med min bror och hans polare och jag tror jag aldrig har haft så jä... kul i hela mitt liv.

För er som har tänkt att åka ner till holland och gå på Qlimax, kan man ju börja snacka ihop sig, så man är ett gäng och åker ner tillsammans.

mvh Ludde
schnudel:

För er som har tänkt att åka ner till holland och gå på Qlimax, kan man ju börja snacka ihop sig, så man är ett gäng och åker ner tillsammans.

Jag ska absolut dit, fyller ju 18 rätt tidigt nästa år så det är bara att hugga tag i planerna[bigsmile].
Dessutom kostar det inte så mycket..., en polare såg nån sida med ett paketerbjudande..., buss tur och retur och biljetterna ingår för ungefär 1500 tror jag[smile].
Man kan ju lätt säga att det kommer vara värt det[bigcheers].

Spana också in:

schnudel:

För er som har tänkt att åka ner till holland och gå på QLIMAX, kan man ju börja snacka ihop sig, så man är ett gäng och åker ner tillsammans.

schnudel:

För er som har tänkt att åka ner till holland och gå på QLIMAX, kan man ju börja snacka ihop sig, så man är ett gäng och åker ner tillsammans.

schnudel: