Aviseringar
Rensa alla

Qlimax 2008


Ämnesstartare

Vilka ska till nästa Qlimax och hur[smile]? Det ska bli kul som fan, vem instämmer[bigsmile]?
[cheers]


   
Citera

Det blir fanimej att satsa på 2008 asså!

skulle igentligen ha dragit det här året men det vart inte så..

Men nu har jag iallafall Deepack @ Club Aqua den 27 som är bestämmt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För er som drömmer om fetaste partystället. Så är det Qlimax som gäller, dom tar in 25 000 personer och dom personer som kommer dit,älskar musiken och är söndertaggade på fest och dansa till vad alla sköna hardstyle dj´s har att erbjuda och plus dom sjuka ljus effekter m.m. Det här mina vänner är en dans event som man bara inte får missa. Jag var där förra året med min bror och hans polare och jag tror jag aldrig har haft så jä... kul i hela mitt liv.

För er som har tänkt att åka ner till holland och gå på Qlimax, kan man ju börja snacka ihop sig, så man är ett gäng och åker ner tillsammans.

mvh Ludde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schnudel:

För er som har tänkt att åka ner till holland och gå på Qlimax, kan man ju börja snacka ihop sig, så man är ett gäng och åker ner tillsammans.

Jag ska absolut dit, fyller ju 18 rätt tidigt nästa år så det är bara att hugga tag i planerna[bigsmile].
Dessutom kostar det inte så mycket..., en polare såg nån sida med ett paketerbjudande..., buss tur och retur och biljetterna ingår för ungefär 1500 tror jag[smile].
Man kan ju lätt säga att det kommer vara värt det[bigcheers].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj oj, det var mig inget dåligt pris :O. Som sagt bra att kolla upp sånna där saker. Bara att adda msn om ni vill snacka lite om resan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har starka funderingar på att dra dit. Bara de att jag inte orkar ta reda på datum/priser å sånt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oooop:

Har starka funderingar på att dra dit. Bara de att jag inte orkar ta reda på datum/priser å sånt.

Haha okeeej[crazy].
Det är inte så svårt, Qlimax08 är runt i mitten till slutet av november och priset kan man också lätt ta reda på med några klick[wink].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chaise:

priset kan man också lätt ta reda på med några klick[wink].

Stog inget pris under "pris". 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oooop:

Stog inget pris under "pris". 🙁

Inte på hemsidan, men det borde kosta lika mycket som förra gången[smile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va nice, men du chaise adda mig på msn, så vi kan snacka mer om resan, till qlimax om pris o så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chaise:

men det borde kosta lika mycket som förra gången[smile].

Men jag vet ju inte vad de kosta förra gången heller. >)


   
SvaraCitera

jAa är på om det blir något =) är så jävla sugen =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

camp um @ qlimax [bigsmile] jag har ingen att åka med [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_digital_blonde:

camp um @ qlimax jag har ingen att åka med

Stackarn[sad], men varför inte?
Jag ska dit med några polare[smile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chaise:

men varför inte?

alla tycker att min musiksmak suger 🙁 det gäller typ alla festivaler jag vill åka till.. tror jag får med syrran till arvika iaf men det här är nog lite värre 😛


   
SvaraCitera