Aviseringar
Rensa alla

Questionnaire om tjejonanin


Ämnesstartare

Här kommer en riktigt vågad undersökning som jag hittade obesvarad på passagen. Men här på ungdommar.se hör den hemma som fisken i vattnet, så här borde den ju rulla på bättre 🙂

Ålder?

1. Vilket är ditt "favoritfinger" när du onanerar?

2. Brukar du onanera med ett eller flera fingrar oftast? Hela handen?

3. Smeker du bara klitoris, eller stoppar du in fingrar eller smeker på andra ställen också?

4. HUR smeker du med fingrarna? I cirklar? Upp, ner? Hårt, löst? Över hela eller koncentrerat på klitoris eller inne? Beskriv hur du smeker!

5. Brukar du ta "glid" från hålet, smeker du torrt eller använder du glidmedel?

6. Brukar du smeka brösten samtidigt? Hur? En hand intensivt, löst? Hela tiden eller emellanåt? Beskriv hur du smeker!

7. Brukar du ligga med benen så brett isär du kan, eller hur ligger du med benen? Eller sitter? Vilken är bästa onaniställningen för dig?

8. Brukar du titta ner på dig själv när du onanerar? Var? Eller blundar du? Tittar på något annat?

9. Onanerar du alltid helt naken eller har du något på dig? Drar ner byxorna? Handen innanför? Berätta!

10. Är du rakad? Isf, HUR är du rakad? Alltid rakad, eller bara ibland?

11. Har du något komplex för hur du ser ut därnere? Stora inre blygdläppar, stora yttre? Små? Färg? Beskriv hur ser du ut!

12. Har du några komplex för dina bröst? Stora, små, olika? Stora, små vårtgårdar? raka? snea? Hur ser de ut?

13. Brukar du onanera för att få orgasm så fort som möjligt, eller drar du ut på det? Kan du onanera extra länge bara för att det är så skönt?

14. Hur våt brukar du bli när du onanerar?

15. Vad tänder dig mest när du ska onanera? Att titta på film, bilder etc? Bara fantisera?

16. Är du oftast våt och sugen direkt när du börjar onanera, eller får du "arbeta upp" kåtheten från ingenting? Beskriv!

17. Tänder det dig att se andra personer onanera? Killar eller tjejer? Någonsin sett någon annan onanera? Vem?

18. När var senaste gången du onanerade?

19. När tror du att du kommer onanera nästa gång?

20. Har du någon gång tänkt att du skulle vilja onanera, t ex när du är i skolan och inte kan? Berätta!

21. Hur ofta brukar du onanera ungefär?

22. Har du någonsin tittat på ditt kön i en spegel? Vet du därför exakt hur du ser ut, eller har du fortfarande inte sett det helt?

23. Har du någonsin luktat eller smakat på dina fingrar under eller efter du onanerat?

24. Har du någon gång tagit kort på dig själv när du onanerat, eller visat i t ex webcam när du onanerat? Hur och med vem?

25. Vad har du för hårfärg "därnere"?

26. Beskriv känslan i kroppen och "därnere" precis innan du kommer, och under orgasmen?

27. Hur brukar du göra precis när du kommer? Drar ihop benen? Upp i brygga? Smeker extra snabbt/hårt? Stoppar in fingrar? Beskriv!

28. Hur ofta tar du på ditt eget kön när du INTE onanerar? T ex har handen i byxorna bara, eller känner av andra anledningar?

29. HUR brukar du tänka om du "planerar" att onanera någon viss tid? Planerar du hur du ska göra? Om någon kommer vara hemma? Om du ska titta på någon film/bilder/sexnovell? Beskriv!

30. Om nån, t ex i skolan eller på jobbet skulle fråga dig om du brukar onanera, vad svarar du?

Härligt att få uttrycka sig eller hur 😉


   
Citera

Tjejonanin, var det någon rysk diktator? [shake]


   
SvaraCitera

eeew


   
SvaraCitera

Det är nog inte många som svarar på den här. [rolleyes]


   
SvaraCitera

när en p30 (funkar ens det?) frågar 10-15 år yngre tjejer om deras onanivanor får jag av någon konstig anledning känslan av att denne kan ha vissa böjningar som inte är helt välkomna i vårt samhälle. [no-no]

Dold text: HAHA! PEDOFIL! PEDOFIL! PEDOFIL!


   
SvaraCitera

Fin kattunge btw, har du haft sex med den? [smile]


   
SvaraCitera

Vill minnas att jag sett detta frågeformulär på UM förut.


   
SvaraCitera

fan vilken barnslig enkät... Är man så gammal borde man ha vett nog att göra lite mindre pubertala frågor.


   
SvaraCitera

öh
för lång lista för att palla göra
för tråkiga frågor för att läsa mer än till nummer två.

PUSS HEJ


   
SvaraCitera

P30?[censur]


   
SvaraCitera
elinc

[chocked]


   
SvaraCitera

tänkte svara men ångrade mig


   
SvaraCitera

AHAHAHAHA :')


   
SvaraCitera

1. Vilket är ditt "favoritfinger" när du onanerar?
Nej brukar använda en falukorv

2. Brukar du onanera med ett eller flera fingrar oftast? Hela handen?
NEJ MED FALUKORVEN SA JAG JU [mad][mad][mad]

3. Smeker du bara klitoris, eller stoppar du in fingrar eller smeker på andra ställen också?
Brukar stoppa in den i örat

4. HUR smeker du med fingrarna? I cirklar? Upp, ner? Hårt, löst? Över hela eller koncentrerat på klitoris eller inne? Beskriv hur du smeker!
Den här formen:

5. Brukar du ta "glid" från hålet, smeker du torrt eller använder du glidmedel?
Använder senap oftast

6. Brukar du smeka brösten samtidigt? Hur? En hand intensivt, löst? Hela tiden eller emellanåt? Beskriv hur du smeker!
Nej brukar smeka armbågen

7. Brukar du ligga med benen så brett isär du kan, eller hur ligger du med benen? Eller sitter? Vilken är bästa onaniställningen för dig?
Stå på huvudet i diskhon

8. Brukar du titta ner på dig själv när du onanerar? Var? Eller blundar du? Tittar på något annat?
Burkar titta på bilder på Göran Persson [blush][blush]

9. Onanerar du alltid helt naken eller har du något på dig? Drar ner byxorna? Handen innanför? Berätta!
Brukar ha på mig galonisar och pälsmössa

10. Är du rakad? Isf, HUR är du rakad? Alltid rakad, eller bara ibland?
Ja, i den här formen

11. Har du något komplex för hur du ser ut därnere? Stora inre blygdläppar, stora yttre? Små? Färg? Beskriv hur ser du ut!
Nej brukar få hänga upp blygdläpparna i klädhängare för att dom inte ska va i vägen men nej har inga komplex för det alls

12. Har du några komplex för dina bröst? Stora, små, olika? Stora, små vårtgårdar? raka? snea? Hur ser de ut?
Dom går inåt men det är också lugnt lixxom min pappa gillar ändå [crazy][crazy][crazy]

13. Brukar du onanera för att få orgasm så fort som möjligt, eller drar du ut på det? Kan du onanera extra länge bara för att det är så skönt?
Håller alltid på från jag vaknar tills jag somnar [blush][blush]

14. Hur våt brukar du bli när du onanerar?
Mamma får torka upp allt som kommer på golvet för det ä risk för översvämmning

NEJ NU HINNER JAG INTE MER MÅSTE ÅNNANÄRA BRB


   
SvaraCitera

OMG! Hur gammal är det tillåtet att vara här? 30 ÅR? Tänder du på den här sortens frågor eller? kan du inte gå ut på stan och göra en undersökning i stället?[shake]


   
SvaraCitera