Aviseringar
Rensa alla

"Anfall" 2-3 gånger per månad. (VAD PÅGÅR?)


Ämnesstartare

Ökänd:

Ja, varför inte? Lågt blodsocker i kombination med lågt blodtryck kan ju mycket väl ge de symtom du beskriver.

hmm, okej. får väll äta mer saker med socker i antar jag då och kolla om det blir bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extern:

Syftar du på husläkaren? Det är ganska konstigt att gå dit eftersom jag redan gått ditt några gånger pågrund av andra skador på kroppen sen nu kommer jag igen... känner mig som ett jobbigt objekt bara.

Det går väl att få träffa andra läkare än den vanliga, om du vill det. Räcker säkert att träffa en riktig sjuksköterska, dom brukar ha koll på mycket, och om dina "anfall" inte är sällsynta går det nog fort att få reda på vad det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar bli så när man ätit/sovit för lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan också bli så om man är i en period då man växer mycket har jag för mig.


   
SvaraCitera

Probably an autoimmune disease. Do a liver biopsy and an MRI.


   
SvaraCitera

epilepsi? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Extern:

Det är ganska konstigt att gå dit eftersom jag redan gått ditt några gånger pågrund av andra skador på kroppen sen nu kommer jag igen... känner mig som ett jobbigt objekt bara.

Skärp dig och gå till doktorn. Det där låter inte alls bra. [no-no]

Extern:

Det är så att jag ibland när som helst på dagen börjar kallsvettas, yr, känner mig ängslig(Orkelös), och känner t.o.m att jag håller på att svimma.

Daimchoklad:

brukar bli så när man ätit/sovit för lite.

Skojar du?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testa att skicka ett PM till UM:s experter,finns det inte en läkare/doktor bland dom?[y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

lär känna ångestattackerna hur de funkar osv. och ta en titt på hur dina tankar ser ut i allmänhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ergonomic:

Skojar du?!?

nej? [confused]


   
SvaraCitera
Hando

Blodprov is tha shet


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

nej? [confused]

Okej. Då kan jag berätta för dig att det INTE är vanliga 'symptom' vid lite mat/sömn.


   
SvaraCitera

ångest?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aids


   
SvaraCitera