Aviseringar
Rensa alla

"Axel ur led"!


Ämnesstartare

Tror ni att man kan råka få axeln ur led och sen själv fixa till den igen, utan erfarenhet av sådant förut?

Jag råkade nämligen göra något sjukt nyss, var verkligen inte meningen och då "fixade" jag dit högra axeln igen, bara av reflex. Och det gjorde så jävla ont!!

Är inte säker på att den var ur led ens, men det gjorde såååååååååå ont så jag grät och allt bara försvann och sen bara gjorde jag det. Det är "ömt" eller vad man ska säga, än men behöver man gå till vårdcentralen för det?

Kan för övrigt säga att jag verkar ha en jävligt känslig kropp, allt som går att göra illa händer typ och jag orkar verkligen inte komma med fler "ickeskador" längre. [shake]


   
Citera

smidigt


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

Min axel gick ur led och det gjorde så sjukt ont men i panik så bara tryckte jag tillbaka den.


   
SvaraCitera

du kan ju gå och kolla så du inte har skadat någon nerv eller liknande. bara för säkerhets skull liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min axel har gått ur led 5 gånger.. Skitläskigt! Men... Jag har aldrig kunnat fixa det själv men jag vet inte...


   
SvaraCitera

Har aldrig råkat ut för. Förstår inte varför det gör ont riktigt, inget är ju av eller sådant : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Min axel gick ur led och det gjorde så sjukt ont men i panik så bara tryckte jag tillbaka den.

Okej men då kanske det var så för mig också, blir bara lite orolig när jag inte hört så mycket om att man fixat det själv. Men du har inte haft problem med axeln efter det?[smile]

sculptura:

Har aldrig råkat ut för. Förstår inte varför det gör ont riktigt, inget är ju av eller sådant : /

Nej... men jag lovar, det känns [zzz] Men jag tror det är bra, att härda sig lite [crazy]
Alltså inte med flit, men ja... [smile]
Nej vad fan jag tycker inte det är "bra" [shake] Men kanske gör det någon nytta att göra illa sig lite med oflit


   
SvaraCitera

underlivet:

Men du har inte haft problem med axeln efter det?[smile]

Nepp. Så länge axeln inte känns fel efter ett tag så är det nog inte problem, men jag kommer ihåg att det gjorde ont som in i helvete efteråt också. Så vänta, ifall det fortfarande gör ont efter en viss tid så är det bäst att kolla upp det [y]


   
SvaraCitera

underlivet:

Nej vad fan jag tycker inte det är "bra" [shake] Men kanske gör det någon nytta att göra illa sig lite med oflit

Vill testa ha den ur led nu för det! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Nepp. Så länge axeln inte känns fel efter ett tag så är det nog inte problem, men jag kommer ihåg att det gjorde ont som in i helvete efteråt också. Så vänta, ifall det fortfarande gör ont efter en viss tid så är det bäst att kolla upp det [y]

Okej, gör ju ont ännu eftersom det var för inte så längesen men jag har tagit några värktabletter så tänkte sova nu. Men det verkar ju inte så farligt då [smile]

sculptura:

Vill testa ha den ur led nu för det! [shake]

Tycker att man ska testa allt en gång!

Fast jag kan verkligen rekommendera dig att inte testa detta för det gjorde faktiskt jävligt ont och jag är inte så känslig ändå. [sad] Kan endast använda vänstra armen/handen för att skriva [n]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera