Aviseringar
Rensa alla

"Bröst i arv"


Stronghold:

NU PAZZZAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![mad]

Käft. Måste känna mig bekväm först osv.[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

På mig stämmer det iaf.
Eller tja, Min moster hade FÖR stora bröst så hon gjorde en bröstförminskning. min andra moster har också feta tuttar.
min mormor hade också stora. min mamma därimot har små, antar att jag har ärvt mina bröst ifrån henne.

Är väldigt olika i min släkt också.

Mamma och en av hennes systrar har stora.
Mormor och en annan moster har normala.
Min storasyster har normala, jag har jättestora 🙁 och lillasyrran har just börjat få.


   
SvaraCitera

emery:

äft. Måste känna mig bekväm först osv.[surprised]

DU VET ATT JAG ÄR AZBEKVÄM.. DU KAN LIGGA PÅ MIN ÖLKAGGE... FINNZ TYP INGET SKÖNARE!!!!!


   
SvaraCitera

SandraSurr:

Är väldigt olika i min släkt också.

Mamma och en av hennes systrar har stora.
Mormor och en annan moster har normala.
Min storasyster har normala, jag har jättestora 🙁 och lillasyrran har just börjat få.

varför ledsen smiley? stora bröst är fint ju, du borde vara glad. fast det är klart, kanske inte så kul med ryggont osv. [n] du får gärna donera lite till mig annars[y]


   
SvaraCitera

Stronghold:

DU VET ATT JAG ÄR AZBEKVÄM.. DU KAN LIGGA PÅ MIN ÖLKAGGE... FINNZ TYP INGET SKÖNARE!!!!!

<3

Kan du inte bara slita upp min tröja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

varför ledsen smiley? stora bröst är fint ju, du borde vara glad. fast det är klart, kanske inte så kul med ryggont osv. du får gärna donera lite till mig annars

För stora helt enkelt och jag är ju inte så gammal heller. Så du får gärna ta av mina


   
SvaraCitera

emery:

3

Kan du inte bara slita upp min tröja?

Det kan jag göra ifall du inte anmäler mig för våldtäkt-... tror polisen är lite trött på det... men om det inte gör det sä är det inget emot mig... jag bangar inte lite hanky panky efter heller.


   
SvaraCitera

Stronghold:

.

[smile]


   
SvaraCitera

emery:

[smile]

KOM HIT DÅ[sad]


   
SvaraCitera

SandraSurr:

För stora helt enkelt och jag är ju inte så gammal heller. Så du får gärna ta av mina

danke[cool]


   
SvaraCitera

Stronghold:

KOM HIT DÅ[sad]

Nej kom du. :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket vill du ha?


   
SvaraCitera

emery:

Nej kom du. :>

BJUZZARU PÅ TITTIEZ?


   
SvaraCitera

Stronghold:

BJUZZARU PÅ TITTIEZ?

Yes.


   
SvaraCitera

emery:

Yes.

Fan.. Det är ju aslångt. =((((


   
SvaraCitera