Aviseringar
Rensa alla

"Dejting" för unga ?


vad är det för fel på um då?


   
SvaraCitera

annars är det här ett bra comunity.


   
SvaraCitera

isola:

åh herregud


   
SvaraCitera

Somethingswrong:

Behöver inte plugga :Plite teori kanske, inget annat xd ,kommer bli krogen nästa när man kan. Vill ha nåt som e socialt! man kan snacka dynga med Random personer haha
Inte ute efter 15 åringar 😉 Vill ha nån som är vuxen av sig 😛

Jag är 13 år.

Jag skriver bättre äm dig, du måste plugga!

Det du måste plugga är:
1 punkter
2 komma tecken
3 stor bokstav
4 inte göra mellanrum imellan punkter och komma teacken!


   
SvaraCitera

GlaedrsEldunari:

äm

GlaedrsEldunari:

äm

[wink]

GlaedrsEldunari:

imellan

emellan*

GlaedrsEldunari:

komma teacken

kommatecken*

Förlåt jag var tvungen [sad]


   
SvaraCitera

GlaedrsEldunari:

13 år

GlaedrsEldunari:

äm

skriver bättre med penna.

Knarko:

imellan

visste inte att "imellan" stavades "emellan" tror man kan skriva båda


   
SvaraCitera

Hade inte mina glasögon på, så jag såg inte att det var ett "m"


   
SvaraCitera

GlaedrsEldunari:

visste inte att "imellan" stavades "emellan" tror man kan skriva båda

Har aldrig läst det på någon svenskalektion mer än att någon sagt det så och då blivit utslängd ur klassrummet av läraren (okej kanske inte). Brukar finnas ord som sägs på ett visst sätt i olika delar av Sverige, alltså mer ens dialekt som gör att det stavas på ett visst sätt. Fast det egentligen stavas annorlunda enligt t.ex en svensk ordbok.


   
SvaraCitera

isola:

Känns lite peddo över detta

Vad är grejen med att du ständigt moraliserar så fort nån under 20 uttrycker nån form av sexualrelaterade tankar?

Det är faktiskt inget konstigt eller pedo med att tonåringar vill ha vänskapliga eller sexuella relationer med andra människor ^^


   
SvaraCitera

Frippe96:

Vad är grejen med att du ständigt moraliserar så fort nån under 20 uttrycker nån form av sexualrelaterade tankar?

Läs igenom denna tråd igen plz.


   
SvaraCitera

isola:

Läs igenom denna tråd igen plz.

Han är 17 och vill träffa nån mellan 15-20? Vad är problemet?


   
SvaraCitera

Frippe96:

Han är 17 och vill träffa nån mellan 15-20? Vad är problemet?

Han är 17, verkar försumma sitt barn och använda det som lockbete för tjejer och verkar allmänt ointresserad av att skapa en bra tillvaro för sin unge som inte bett om att födas.


   
SvaraCitera

isola:

Han är 17, verkar försumma sitt barn och använda det som lockbete för tjejer och verkar allmänt ointresserad av att skapa en bra tillvaro för sin unge som inte bett om att födas.

Hur är det peddo? Och varför skulle han vara en dålig pappa bara för att han vill träffa någon?

Ok, småbarnföräldrar kanske inte skall inte skall springa på krogen jämt, men han sa "krogen när man har tid", dvs han prioriterar ungen. Och om hans föräldrar ställer upp och han vill göra det på lovet så är väl det ok. Tycker man skall vara lite pragmatisk och låta en 17åring leva lite, det har säkert varit många jobbiga stunder för honom med och man behöver inte göra livet svårare än nödvändigt.


   
SvaraCitera

Somethingswrong:

facebook


   
SvaraCitera
Bakric

Somethingswrong:

Krogen blir det hela julen när man har tid ! ;> har en liten skitunge att ta hand om med 😉

Du råkar inte heta Robin va?[tard]


   
SvaraCitera