Aviseringar
Rensa alla

"Du är fin" okej?


Ämnesstartare

Gud vad jag har stört mig på detta ett bra tag och jag har gjort det klart för min pojkvän tusen gånger men han är fan så jävla fantasilös att det enda som kommer ur hans mun är "Du är fin", jaha fin som en jävla cykel eller något? Och han säger sällan "jag älskar dig", bara när vi knullar.

Och min väninna har en så jävla romantisk kille och hon skryter gärna om det "åh han kysser mig så ömt när vi har sex, han ger mig småpresenter hela tiden och berättar hela tiden hur mycket han älskar mig", jamen kul för dig!

Och jag vet inte det kanske bara inte är hans stil men vi har ett distansförhållande och med tanke på att vi sällan har tid att prata i telefon är väl ett litet omtänksamt sms inte mycket att be om? Visa att man tänker på varandra!

När vi väl pratar på telefon eller skype, ja då fan sitter han och jobbar samtidigt den lilla råttan. Visst han går NV och har mycket att plugga och har samtidigt en del jobb utöver det som eget företag osv.

Men ska det hindra honom från att visa lite känslor ibland? Det känns som att han prioriterar jobbet och skolan före mig hela tiden, som om han inte har en liten sekund över för mig. När vi väl träffas ja då fan har han fortfarande jobb. Också tjatar han ständigt om sitt jävla "fin". Säg att jag är vacker eller sexig istället inte fin!

Jag kanske är ovanligt krävande vad vet jag men jag vill verkligen inte lämna honom för jag är otroligt rädd för att jag aldrig kommer hitta någon som honom och han har ändå ett otroligt vackert hjärta, älskar mig som jag är och jag kan verkligen skratta och vara mig själv till 100%.

Gud jag och mina evighetsinlägg, haha kanske ska skriva en bok istället så ni slipper leka psykologer, studievägledare och kärleksgurus hela tiden! Sorry [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Älska din kille för den han är inte för den du skulle vilja att han vore. Fungerar inte det, gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör slut lol [crazy] för hans skull alltså, inte din


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personer är visar uppskattning på olika sätt och det känns ju inte rättvist att du kräver att han ska anpassa sig efter dig och dina behov. [cute]

Annars så får du la förklara för honom att du behöver mer bekräftelse och hoppas att han ger dig det [crazy]


   
SvaraCitera
höna

har du sagt till honom hur du känner?

tycker annars du borde acceptera, eller dra[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad bidrar du med? Vad gör du för honom? Ger du honom småpresenter någon gång ibland och skickar du små gulliga SMS någon gång? Och varför tar du dina vänners förhållanden som en slags kult för hur saker och ting ska vara för dig?

Förhållanden idag har minskat behovet av känslor och ökat infinnandet av ständig ytlighet - man glömmer det som är viktigt. Mer ytlighet desto lyckligare. Människor saknar djup. Skaffa det, för då är du inte bara fin, du är och förblir speciell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

[love]

Provat att PRATA med HONOM om DETTA?
Brukar vara ett bra första steg för att veta vad ens partner tycker och tänker om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas, hoppas verkligen att du trollar. För annars är du totalt jävla dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dig tycker jag inte om. Gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gör slut lol för hans skull alltså, inte din

jaha och vad menar du med det? Tycker du jag är någon hemsk bitch till flickvän bara för att jag vill höra "jag älskar dig" mer än i sängen?

Diamond:

Vad bidrar du med? Vad gör du för honom?

Jag skickar gulliga sms hela tiden, långa fina sms och det enda man då får tillbaka efter 5 timmar är "du är så söt". Okej? Det enda jag vill är att få höra "jag älskar dig" mer än bara i sängen.

Xisco:

Provat att PRATA med HONOM om DETTA?

Skrev ju att jag har gjort det flera gånger men han verkar inte fatta hur viktigt det är för mig med bekräftelse.[sad]

Budolicious:

För annars är du totalt jävla dum i huvudet.

Är jag dum i huvudet för att jag vill höra "jag älskar dig" mer än bara i sängen?

Fingerprints:

dig tycker jag inte om. Gör slut.

Och varför är jag så hemsk om jag får fråga?

Diamond:

Människor saknar djup.

Jag är ju redan djup men han är det ju inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Och varför är jag så hemsk om jag får fråga?

du verkar ytlig. Du verkar oerhört krävande. Du är jobbig på ett tjejigt sätt som går runt och tjurar utan att säga något till din pojkvän. Du jämför honom med andra och accepterar inte din pojkvän för den han är. och ger honom inte ens en chans att ändra sig.

PRATA med honom. Trivs du fortfarande inte efter det. gör slut och leta reda på en sagoprins istället.


   
SvaraCitera
KSENIA

FÖRFAN VERKAR JU ASSKÖNT ATT HA 1 KILLE SOM INTE HÅLLER PÅ ATT TÖNTA SIG SÅDÄR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

och ger honom inte ens en chans att ändra sig.

va? jag har gett honom flera chanser och berättat hur viktigt det är för mig med bekräftelse men han bättrar sig ju inte? Jag kräver inte presenter eller något sådant värdsligt men jag vill fan höra att han älskar mig fler gånger än när vi har sex? ÄR DET SÅ JÄVLA MYCKET BEGÄRT? SKA MAN INTE ÄLSKA VARANDRA LÄNGRE??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså. om du har pratat med honom om det och han inte "bättrar sig" och/eller kan eller vill anpassa sig efter dina behov får du väl göra slut, herregud. vi kan inte göra så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

FÖRFAN VERKAR JU ASSKÖNT ATT HA 1 KILLE SOM INTE HÅLLER PÅ ATT TÖNTA SIG SÅDÄR

Ja jätteskönt att höra att någon älskar en endast när man har sex.


   
SvaraCitera