Aviseringar
Rensa alla

"Du är fin" okej?


Ämnesstartare

bomullstussen:

SKA MAN INTE ÄLSKA VARANDRA LÄNGRE??

You say it best... when you say nothing at all


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla är inte bra på att uttrycka sina känslor vettu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

You say it best... when you say nothing at all

ja det är en fin text men jag undrar om alla är sådana, att de fattar att de älskar varandra utan att säga ett ord. Jag tror inte att jag kan lita endast på min känsla att han älskar mig [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Jag tror inte att jag kan lita endast på min känsla att han älskar mig

varför tror du att han är tillsammans med dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

varför tror du att han är tillsammans med dig?

vet inte, kanske för att jag var första bästa? hans första? jag vet inte men det känns verkligen illa när man bestämt för att lägga undan en timme på kvällen åt att prata i telefon också hör jag honom knappa på datorn hela tiden. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Skrev ju att jag har gjort det flera gånger men han verkar inte fatta hur viktigt det är för mig med bekräftelse.[sad]

står ingenstans i din första post om det eller så råkar jag missa en rad eller två.

Om du tagit upp det med honom och du fortfarande tycker att det känns dåligt, dumpa, såvida du inte känner att du kan stå ut med det.

INGEN kille kommer vara perfekt på alla plan för dig. Men så länge man kan hantera bristerna den andra personen har och kan leva med dem så är det inga större problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

vet inte, kanske för att jag var första bästa? hans första?

men tänker du så ligger ju felet hos dig. Du kan ju inte anta att han inte vill vara med dig egentligen. Jobba på din självkänsla.

bomullstussen:

ag vet inte men det känns verkligen illa när man bestämt för att lägga undan en timme på kvällen åt att prata i telefon också hör jag honom knappa på datorn hela tiden.

Har du sagt det? Och då menar jag inte snäsigt utan snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

dumpa, såvida du inte känner att du kan stå ut med det.

det känns som att det kan bli bättre när vi väl är över med distansen, ett år kvar bara sedan kommer vi vara tillsammans oftare. När han väl är här stör jag mig inte men det är när min jävla kompis skryter hela tiden om sin kille även om det är jag som behöver prata ur mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Har du sagt det? Och då menar jag inte snäsigt utan snällt.

ja det har jag, dock snäsigt för jag tycker det är en självklarhet att inte knappa på datorn när man pratar med sin flickvän som man inte hört av på flera dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jobba på din självkänsla.

jamen vafan menar man med "du är fin"? liksom fin säger man till en häst eller en vas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

jamen vafan menar man med "du är fin"? liksom fin säger man till en häst eller en vas

[crazy]
eller så tänker du att fin betyder olika för alla personer.

fin tycker jag är bland det vackraste jag kan kalla en tjej, lite efter vacker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

fin tycker jag är bland det vackraste jag kan kalla en tjej, lite efter vacker.

sade min kompis också. I'm not convinced


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

sade min kompis också. I'm not convinced

är du övertygad om att folk är olika överhuvudtaget?
om svaret är ja: då borde du vara övertyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

är du övertygad om att folk är olika överhuvudtaget?

ja men jag vet inte, fin är inte riktigt min grej. kanske för att jag själv känner mig ful som stryk och vill höra att jag är vacker eller sexig. Typ när jag står i underkläder så kan han bara "du är så vacker/sexig". Lite confidenceboost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Lite confidenceboost

återigen: säg det till honom
säg vad du känner och tänker när han säger orden
säg vilka ord du vill höra


   
SvaraCitera