Aviseringar
Rensa alla

"emo" frilla


Ämnesstartare

Hejsan tänkte "klippa "emo" men vet inte riktigt hur så är det nån kanske som kan ge nåt tips??? (A) <333 :D:D


   
Citera
Ämnesetiketter

Blont och lockigt typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nope har redan haft så en gånh vill prova nåt nytt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ!

(Sne lugg, kort i bakhuvudet.)
(Ställ upp skiten därbak.)
(Luggen ska gå framför 1 öga gärna, andra sidan ska vara lite smått i synen på andra.)


   
SvaraCitera

snälla nån!!! så jävla patetisk du måste vara som vill se ut så!! jävla mainstream!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

(Sne lugg, kort i bakhuvudet.)
(Ställ upp skiten därbak.)
(Luggen ska gå framför 1 öga gärna, andra sidan ska vara lite smått i synen på andra

Oki men det är typ mest killar som har så

lockbete:

snälla nån!!! så jävla patetisk du måste vara som vill se ut så!! jävla mainstream!!

Kyss <33[love]


   
SvaraCitera

emos är jävligt dåliga på att komma på snygga frisyrer. men oavsett, posta bild så kan jag komma med förslag.


   
SvaraCitera

men lol. palla se ut som alla andra, kom på något eget istället


   
SvaraCitera

Tuppkam ftw [zzz]


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

men lol. palla se ut som alla andra, kom på något eget istället

rätt omöjligt att komma på en helt egen frisyr som samtidigt är snygg. det är viktigare att vara snygg än skitnödigt originell.


   
SvaraCitera

mörknäs:

rätt omöjligt att komma på en helt egen frisyr som samtidigt är snygg. det är viktigare att vara snygg än skitnödigt originell.

nja, jag tycker det är enkelt [rolleyes] det är bara pröva sig fram <: det är ju tråkigt att se ut som alla andra


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

nja, jag tycker det är enkelt [rolleyes] det är bara pröva sig fram <:

nah, jag håller inte med. man utgår ju liksom alltid från något. jag själv löser mina problem genom att klippa lite random när det börjar bli för långt, blir skitsnyggt oftast, och det är ju helt random så det borde klassas som relativt originellt, men jag tycker ändå inte det. det är liksom same shit ändå.

xKiTTiEHx:

det är ju tråkigt att se ut som alla andra

alla har inte samma frisyr.


   
SvaraCitera

mörknäs:

alla har inte samma frisyr.

nä men hon ville ju se ut som alla andra fashioncore-barn som har likadana frisyrer osv


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

nä men hon ville ju se ut som alla andra fashioncore-barn som har likadana frisyrer osv

alla tänker ju likadant ändå. det är väl ingen slump hur jag klär mig heller, exempelvis. sannolikt inte hur du klär dig heller. frisyr är ungefär samma sak. jag ser inget principiellt fel i det, dock är emofrisyrer över lag rätt fula.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

nä men hon ville ju se ut som alla andra fashioncore-barn som har likadana frisyrer osv

Ser redan ut som alla andra sööwta Fashioncore barn, o´men håret har växt ut och vill klippa nytt inte likadant som förut:D


   
SvaraCitera