Aviseringar
Rensa alla

"Förorterna brinner"


Ämnesstartare

Imoon:

Tror de på allvar att de tjänar något alls på denna "revolt"?

tror du att de egentligen bryr sig? folk blir självdestruktiva när de inte kan stå ut med sig själva, så varför inte bli allmänt destruktiva när de inte kan stå ut med samhället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvasi:

tror du att de egentligen bryr sig? folk blir självdestruktiva när de inte kan stå ut med sig själva, så varför inte bli allmänt destruktiva när de inte kan stå ut med samhället?

Hej sötnos [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Men vad i helvette tänker de när de attackerar privatpersoners bilar, lokaler osv, eller ambulanser och brandbilar?

Alltså, de attackerar nätverkstekniker också. Min styvfader jobbar som något sådant, när hans arbetskamrater skulle laga ett stort fel i någon förort i gbg (fler lägenheter saknade ström osv), så kommer skitungar och kastar sten på dem [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Hej sötnos

puss. hur kunde jag få för mig att någonsin försöka lämna dig? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

ironi? [smile]

Nej. Isak håller på med ockupationer, demonstrationer och liknande så han kan mycket väl känna till något då dessa ungdomar säkert dras till åtminstone demonstrationer.

Stringburka:

organisation

Stringburka:

men det är en sak som man kanske bör tänka på.

Jo, sant. Men ändå.. ;/

herr_nilsson:

Någon som är kär i motborgare?!? [love]

Nödvändig kommentar.

herr_nilsson:

Har inget med vi mot dom

Det är ju vad dessa ungdomar säger själva i artiklarna.[rolleyes][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni väljer med stenar, ni väljer med kniv. Ni väljer med tårgas och bomber av bensin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som om dem skapar rasism tyvärr... "De där jävla kamelfösarna är ju helt vilda och ociviliserade"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Alltså, de attackerar nätverkstekniker också.

Skitungar...

DeathOrGlory: