Aviseringar
Rensa alla

"Huliganer/Ultras"


Ämnesstartare

Vad får dessa individer att vilja slåss? Hur ska man stoppa huliganism!?


   
Citera

Den_som_undrar:

Hur ska man stoppa huliganism!?

Utrota dem allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

ofta! [cry]


   
SvaraCitera

Trelleborg av alla ställen, haha!


   
SvaraCitera

Trelleborg ... huliganer ... jag får inte riktigt ihop det.


   
SvaraCitera

Förbjud våldssporter som fotboll[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den_som_undrar:

Vad får dessa individer att vilja slåss? Hur ska man stoppa huliganism!?

Fråga 1:
Passionen till att slåss/Adrenalinet som pumpar när dem slåss
tro det eller ej men det är väldigt mänskligt med slagsmål eller att vilja hamna i slagsmål. Tycker det är okej så länge dem slåss mot andra gäng men när det går ut över "vanligt" folk eller ej-huligan supportrar är förjävligt >.< och fegt![n]

Fråga 2:
Tycker man inte ska stoppa det utan mer frambringa glamouren i det hela[rolleyes] E.g göra nån sorts turnering där man låter skicka in 2 lag i mitten av nån sorts stor amfiteater,(vad vet jag[surprised]) och låter dem slåss till döden och dem som överlever, dem kommer vidare till nästa etapp and so on..[bigcheers]
Så kan man tjäna pengar på detta genom att sälja platser på läktarna och varmkorv till publiken och så kan Reinfeldt "the kejsare" få en VIP plats nånstanns där i mitten av läktarn nånstanns. [y][y]
[cheers][cheers][cheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Trelleborg av alla ställen, haha!

Trelleborg har faktiskt en väldigt stor o respekterad firma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Trelleborg ... huliganer ... jag får inte riktigt ihop det.

Du verkar inte "insatt".


   
SvaraCitera

Den_som_undrar:

Trelleborg har faktiskt en väldigt stor o respekterad firma.

Haha, jovisst. Var detta anledningen till att du skapade tråden? Har du en cool pojkvän måhända? [bigsmile][zzz]

Tråden borde flyttas. Den har inget med sport att göra.


   
SvaraCitera

Jag ser ingen anledning till att stoppa det. Är man med i leken så får man leken tåla...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Sport och Fritid


   
SvaraCitera

Angelize:

Jag ser ingen anledning till att stoppa det. Är man med i leken så får man leken tåla...

Resonerar du så med alla olagligheter? Det är okej att MC-gäng dödar varandra osv?


   
SvaraCitera

Chryseus:

Resonerar du så med alla olagligheter? Det är okej att MC-gäng dödar varandra osv?

Nej. Nej.
Huliganer slåss inte för att döda. I alla fall inte svenska huliganer.


   
SvaraCitera