Aviseringar
Rensa alla

"Hur" runkar ni?


Ämnesstartare

Då menar jag till exempel om ni brukar ha porr på, om ni är helt nakna, om ni sitter ner eller står upp, ja ni förstår[crazy]

Så, "hur" runkar ni, ja jag fattar att ni drar förhuden fram och tillbaka men hur gör ni för att det ska bli extra skönt?

Någorlunda seriös[rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag förstår inte frågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utlänning:

Jag förstår inte frågan.

Nej, därav ditt användarnamn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

Nej, därav ditt användarnamn.

Nej, nu har du allt missförstått något. Jag nickar inte "Utlänning" för att jag inte förstår frågan "Hur runkar ni?". Hur fan tänkte du nu, egentligen?


   
SvaraCitera

Är det ens intressant för någon annan än en själv?


   
SvaraCitera

Liksom, vad är det för bög som sitter och vill att folk ska berätta sina runkvanor på UM? Är dina runkvanor att runka till den här tråden? Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utlänning:

Nej, nu har du allt missförstått något. Jag nickar inte "Utlänning" för att jag inte förstår frågan "Hur runkar ni?". Hur fan tänkte du nu, egentligen?

Läs inlägget kanske?

Okok jag ska ta ditt inlägg seriöst vare sig det är det eller ej.

Om vi tar som exempel att man ligger ner helt naken, spänner sig som fan och ser på porr när man runkar, om det blir skönare då till exempel.

Eller om man sitter vid datorn och ser på porr, man har brallorna nere och har en t-shirt på, liksom vilka "runkpositioner" som är bäst och vilken stämning ni gillar bäst, det var så jag menade.

Med runkpositioner menar jag om man typ ligger, sitter eller står.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Liksom, vad är det för bög som sitter och vill att folk ska berätta sina runkvanor på UM? Är dina runkvanor att runka till den här tråden? Idiot.

Var inte sur nu bara för att du inte har en snopp och inte kan delta[no-no]

Tråden är så att jag kan veta hur många gör som jag så jag vet om jag är normal eller inte


   
SvaraCitera

Knurrish:

Tråden är så att jag kan veta hur många gör som jag så jag vet om jag är normal eller inte

Du är onormal. Det är onormalt att vara bög.

Knurrish:

Med runkpositioner menar jag om man typ ligger, sitter eller står.

Haha jävla troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter rätt ointressant. Vill faktiskt inte dela med mig utav det. Men jag har ollat en katt en gång, haha. Det kan du få veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och bara så ni inte tror att jag är nån konstig, äcklig nekrofil så ska ni veta att katten levde!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Du är onormal. Det är onormalt att vara bög.

Är icke bög

tevepro:

Haha jävla troll.

Jag är seriös[crazy]
Å andra sidan, vem fan är seriös på den här bordellen? -.-

Haha! Har nog inte kallat UM för bordell sen min förrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförra användare[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utlänning:

Och bara så ni inte tror att jag är nån konstig, äcklig nekrofil så ska ni veta att katten levde!

Det är fortfarande en katt. Fett äcklig du är jueeeh![tired]


   
SvaraCitera

Knurrish:

Haha! Har nog inte kallat UM för bordell sen min förrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförra användare[bigcheers]

Var du bög då också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

Det är fortfarande en katt. Fett äcklig du är jueeeh!

Men det hade varit värre om den varit död, homo.


   
SvaraCitera