Aviseringar
Rensa alla

"IDOL" nicklas hocker död tydligen? någon som vet varför eller hur?


Ämnesstartare

fan han var ju hur trevlig som helst när jag såg honom på tv sist. vad fan hände?

hade han problem med droger eller?

någon som vet anledningen till hur han dog?


   
Citera
Ämnesetiketter
Paseo

meh aftonbldet.se ditt mongo

kkkk förlåt han tog självmord, kände sig pressad, hade en depression som sagt aftonbladet.se


   
SvaraCitera

Han var så äckilig att marken svalde honom och han avled.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Han var så äckilig att marken svalde honom och han avled.

schysst-.-' han är fan död, lite respekt kan du väl visa?

HAN FINNS INTE LÄNGRE!:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(


   
SvaraCitera

cuzIcan:

schysst-.-' han är fan död, lite respekt kan du väl visa?

Nepp vet inte vem han är, han har heller inte gjort några stordåd för världen som inte jag känner till.

Respekt förtjänar man den kan man inte bara lyxatill sig bara för att man gått och dött.

Jag bryr mig heller inte om okända människors lidande elr död idag, jag måste vara en hemsk människa... Not so much va?.. Men jag vill höra om du tänkt på andra människors lidande samt död idag innan dess? Elr denna veckan överhuvudtaget.

Man födds man dör, "det är ingen big deal" [wink] Sen fick han ju som han ville om det var ett självmord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Nepp vet inte vem han är, han har heller inte gjort några stordåd för världen som inte jag känner till.Respekt förtjänar man den kan man inte bara lyxatill sig bara för att man gått och dött.Jag bryr mig heller inte om okända människors lidande elr död idag, jag måste vara en hemsk människa... Not so much va?.. Men jag vill höra om du tänkt på andra människors lidande samt död idag innan dess? Elr denna veckan överhuvudtaget.Man födds man dör, "det är ingen big deal" Sen fick han ju som han ville om det var ett självmord

jag blir ledsen när jag hör att ngn har dött, spelar ingen roll vem om det inte är ngn jätte hemsk människa alltså då ksk jag inte blir lika ledsen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

jag måste vara en hemsk människa

Ja. Du måste ju sakna emapti eller nåt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det måste la vart ganska tydligt detta redan i tidsags förra veckan när de hittade hans kläder..

R.I.P.


   
SvaraCitera