Aviseringar
Rensa alla

"Islamhatare" talar för SD


Ämnesstartare

Blivande_japan:

Jasså, så det gör jag.[rolleyes]

Ja, du är ju folkpartist.

Kakaoxo:

så man är rädd och feg om man inte kritiserar islam, sitter på fb och sprider falsk porpaganda eller?

Om man inte vågar kritisera islam av rädsla för att bli kallad rasist ja. Sen behöver man inte sitta på fb och "sprida propaganda", men om man inte vågar uttala sig det minsta kritiskt om islam för att man blir kallad islamofob och rasist så skulle jag nog säga att man är feg, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det borde vara uppenbart för vem som helst som vill ta till sig mödan att göra efterforskningar att Islam vill ta över väst på bedrägliga sätt som att föda många barn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

SD och liknande har vettigare saker?

För varje individ som är lite objektiv och inte helt politiskt färgad kan man lätt se vems resonemang som var det mest konstruktiva. Nu var det ju bara ett par korta rader man hade på sig att förklara, men ändå.

Crypto:

Om politikern vill införa muslimska lagar så är det deras problem

Vem är "politikern"?

Men nej, för alla som vill skapa sina egna enklaver och frångå dom svenska, västerländska och kristna fundamentala värdegrunderna inom sverige är det inte "deras egna problem". Det är samtliga svenskars problem.

Crypto:

men jag tror knappast samhället låter islam ta över helt, med andra ord är det bara bullshit ni snackar om när ni säger att islam tar över västvärlden.

Det är ju liksom inget som kan förhindras när stenen väl är i rullning. Det kommer att komma allt eftersom Demografin ökar. Och då kan det mycket väl vara för sent om man säger så. Om muslimerna kräver Sharialagar och moskeer vid ett utgörande av 5% av europas befolkning. Vad kommer då kravet att vara vid 10, 15 och 20%? Kan vara värt att fundera kring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Det borde vara uppenbart för vem som helst som vill ta till sig mödan att göra efterforskningar att Islam vill ta över väst på bedrägliga sätt som att föda många barn!

Så sant som det är sagt. Imamer i mellanöstern uppmuntrar en kraftig immigration till det rika Europa för att vi har ett gott välstånd här för att kunna föda upp deras framtida, muslimska barn. Som i sin tur kommer att bidra till spridningen av Islam. På så vis kommer västvärlden att eventuellt tvingas att ta till extrema och "provokativa" åtgärder för att minska det muslimska inflytandet och på så vis tvinga fram ett Jihad av det muslimska kollektivet mot Europa.

Fanns ett förträffligt citat av någon imam som illustrerade det väl! ska se om jag kan kirra fram det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HomoFobi
IslamoFobi
XenoFobi

Detta är en diagnosställande på alla de som inte håller med massans åsikter om dessa ämnen.
Man "sjuklig-gör" sin motståndare och påstår att denne är sjuk för att få ett övertag i debatt/diskussion.

Motståndaren ses som en fobiker istället för att man lyssnar på argumenten.

Det är bara fegt och fult gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vallon:

Så du anser att det är okej att det är så bara för att det bor mycket muslimer där? Ska ett gäng kristna på samma sätt ta lagen i egna händer och låta kristen lag råda i en stad i Irak om dom bor många på en plats?

skillnaden är att Kristen lära inte lär ut våld och död som andra religioner gör.

Kristus sa inte att vi skulle döda eller förtrycka någon.
Däremot verkar muhammed ha sagt det.

false prophet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

skillnaden är att Kristen lära inte lär ut våld och död som andra religioner gör.

what? lär islam ut våld, hur när var? vilken sura? kristna i mellanöstern är precis, om inte mer våldsammare än muslimerna där. det är KULTUREN.

ArbetaMera:

false prophet

jesus var också falsk om man tänker på samma sätt som du gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

what? lär islam ut våld, hur när var? vilken sura? kristna i mellanöstern är precis, om inte mer våldsammare än muslimerna där. det är KULTUREN.

alla otrogna ska dö eftersom alla otrogna "lever orättfärdigt"
och inte efter muhammeds och islams regler.

Muhammeds avgud gör en sak:

Hatar!

Han hatar Kristna, judar, kvinnor................................

Kakaoxo:

jesus var också falsk om man tänker på samma sätt som du gör.

Nej hur då?

Kristna har aldrig förtryckt eller mördat folk.

däremot har Katoliker och dylikt gjort det.
men skilj på kristendom och andra religioner tack.

Kristi kropp utgörs inte av en organisation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

Han hatar Kristna, judar, kvinnor.....

oj oj sa han det till dig personligt? vet du hur mycket det står egentligen om kristendomen och jesus? det står fanimej mer än vad det gör om själva muhammed, att man ska respektera alla abrahamitiska religioner, blablabla så ne.

var läste du det btw? politiskinkorrekt? [smile]

ArbetaMera:

däremot har Katoliker och dylikt gjort det.

katoliker är kristna, det kan inte dina egna åsikter ändra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Vem är "politikern"?

politikerna*
ett a smög sig bort [cute]

Sming:

Om muslimerna kräver Sharialagar och moskeer vid ett utgörande av 5% av europas befolkning.

jag tror knappast att ALLA lagar kommer att integreras i den svenska lagen.
en moské hit och en dit, who cares? du och dina polare får hänga där ni vill, muslimerna får hänga där dem vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man tillräckligt paranoid så kan man se hot i allt. Min farmors granne tror att personalen på ica samarbetar med regeringen och vill förgifta honom. Men han överlistar dem genom att handla nattetid på statoil. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men han överlistar dem genom att handla nattetid på statoil. [party]

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste vara "paranoid" för att jag inte vill bo i Rosengård eller Rinkeby eller att jag vill att hela Sverige ska se ut så! Är det en sådan utveckling det svenska folket vill bistå med? Den delen av Malmö har ju växt oerhört mycket de senaste 40 åren man började ta in muslimer där, och hur tror du det ser ut om 20 år med den här takten? Vad innebär det liksom!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Jag måste vara "paranoid" för att jag inte vill bo i Rosengård eller Rinkeby eller att jag vill att hela Sverige ska se ut så! Är det en sådan utveckling det svenska folket vill bistå med? Den delen av Malmö har ju växt oerhört mycket de senaste 40 åren man började ta in muslimer där, och hur tror du det ser ut om 20 år med den här takten? Vad innebär det liksom!?

Du hallucinerar troligen. Det finns inga intergrationsproblem i Sverige. allra minst i Malmö... Det är Islamofobi du drabbats av... [blush]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

jag tror knappast att ALLA lagar kommer att integreras i den svenska lagen.
en moské hit och en dit, who cares? du och dina polare får hänga där ni vill, muslimerna får hänga där dem vill.

Det är lätt att dumförklara någons argument med stämplingen "islamhatare".

Jag tror att alla som är måna om sig frihet och trygghet bryr sig, om du inte förstår dig på Islam och den successiva anpassning våra ynkryggar till politiker tillåter.

Robert spencer videorna är uppe:


   
SvaraCitera