Aviseringar
Rensa alla

"jag gör vad som helst för dig bby" det brukar låta så va?


Ämnesstartare

"jag gör vad som helst för dig bby" det brukar låta så va?

Men vad är du egentligen beredd att göra när det väl gäller?

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom?
Dold text: broes before hoes ...

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?

Vad menar man egentligen när man säger att man gör vad som helst? Vad är "vad som helst" för dig?

KYSS![love]

kärlek.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

maddebus:

broes before hoe

Enda rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. det beror väl på vad man är för humör, vill man ut och festa så går man ut och festar vill man inte så gör man det inte

2. ja

3. ja

4. om jag kan, varför inte? [confused]

5. mår inte någon bra så är det en självklarhet att få den på bättre humör och gör därför allt som krävs även om det betyder att jag måste dit mitt i natten

6. bra vänner, nä, dåliga, självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Enda rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är allt det där jag gjorde. Nu har jag lärt mig att leva utan vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddebus:

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom?

Beror på om det är ett löfte inblandat eller inte. JAg skulle förmodligen föredra att vara med henne, men om jag har lovat att vara med dem håller jag det löftet.

maddebus:

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

Jag skulle fråga varför (varför just klamydia och hur hon kom att tänka på det och så vidare), men visst skulle jag gå.

maddebus:

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

Visst, orka bry sig om puckon, de finns i alla gäng.

maddebus:

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

Öh, ja?

maddebus:

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

Ja.

maddebus:

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?

Va?


   
SvaraCitera

1. Ja det vågar jag. Sen handlar det om jag har lust att dra ut o festa eller ha mys med tjejen.

2. Trorligtvis

3. Ja

4. Självklart!

5. Också självklart

6. goda vänner - nej, halvdana vänner - ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Det är allt det där jag gjorde. Nu har jag lärt mig att leva utan vänner.

Samtidigt ska ju självklart den andre förstå att man behöver vänner också..[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Beror på vem som frågade först.

2. Visst, om det nu fanns en anledning till det. Fast förstår inte vad det skulle vara bra för ifall varken hon eller jag varit otrogen.

3. Ja, jag kan ju alltid ignorera den jag inte gillar.

4. Ja.

5. Ja

6. Nej, vänner består medan kärlek kommer och går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

1. Ja det vågar jag. Sen handlar det om jag har lust att dra ut o festa eller ha mys med tjejen.

detta är självklart 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

6. Nej, vänner består medan kärlek kommer och går.

kan stämma..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Yep.

2. Ja.

3. Ja.

4. Ja...............

5. Ja.

6. Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom?
Dold text: broes before hoes ...

Beror väl på hans skäl till att vilja ha mig hemma, men visst. Om det inte händer varenda jävla gång jag vill göra något annat, dvs.

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

Ja!

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

Samma svar som på ettan.

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

Fy fan vilka irriterande frågor.

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?

Alltså, vad är det här för frågor? Plockade ur veckorevyn?

Ja, jag skulle göra alla de här sakerna för min pojkvän, men bara i måttlig mängd. Händer det KONSTANT skulle jag helt klart göra slut med honom. Jag tänker inte ha någon pojke som kräver att jag ger upp allt som är mitt eget bara för honom. Varför i hela friden skulle jag? Möjligen om vi var gifta eller så, men vad fan, det här är ett ungdomsforum.


   
SvaraCitera

maddebus:

"jag gör vad som helst för dig bby" det brukar låta så va?

Nej , eftersom jag träffar min flickvän i verkliga livet och använder mig inte av förkörtningar som bby och skulle inte få för mig att kalla den jag älskar för baby.

(vafan är bby fören jävla förkortning, anyway? hur jobbigt kan det vara att klämma in ett litet a imellan B;na)


   
SvaraCitera

bby!? va? jag fattar ingenting [tard]


   
SvaraCitera