Aviseringar
Rensa alla

"jag gör vad som helst för dig bby" det brukar låta så va?


Ämnesstartare

maddebus:

"jag gör vad som helst för dig bby" det brukar låta så va?

Så brukar det inte låta efter man typ fyllt 13.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddebus:

1.

Jag umgås hellre med min pojkvän än att festa. Jag hatar att festa.[zzz]

maddebus:

2.

Om det fanns någon risk att jag hade klamydia, så ja.

maddebus:

3.

Om det är fler vänner med, ja.

maddebus:

4.

Om han inte hade bott 50 mil bort, utan så pass nära att det var möjligt, så visst.

maddebus:

5.

Ja, det skulle jag.

maddebus:

6.

Kanske.


   
SvaraCitera

maddebus:

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom?
Dold text: broes before hoes ...

Jag skulle så klar vara med min kille först [love]

maddebus:

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

Ja men säker fråga lite varför men göra det skulle jag

maddebus:

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

Ja det skulle jag...Liksom man behöver ju inte vara med den man inte gillar

maddebus:

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

Ja så klart [cute]

maddebus:

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

Ja!

maddebus:

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?

Ja om man tänker att om inte kompisarna kan acceptera att man kanske vill vara med sin kille mycket så är dom inga sanna vänner.
För dom borde ju vara glad för en att man har hittat nån man älskar[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddebus:

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom?
broes before hoes ...

Beror på vilka jag vill vara med.

maddebus:

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

Åhh, jag vet inte.

maddebus:

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

Har jag inget bättre för mig kan jag väl det.

maddebus:

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

Ja.

maddebus:

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

Ja, klart.

maddebus:

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?

Nja.[shake]


   
SvaraCitera

1. nej
2. nej
3. nej
4. nej
5. nej
6. nej


   
SvaraCitera

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom? Men förhelvete ja, Omogna jävlar som inte kan ta det isåfall.

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

Ja, Been there done that

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

Det kallas ignorera.

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

Om jag kan ja, det är det bästa som finns.

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

Klart jag skulle, precis som hon skulle för mig, been there done that.

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?

Dåliga vänner ja, för det är dem enda vännerna man kan förlora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddebus:

Vad menar man egentligen när man säger att man gör vad som helst? Vad är "vad som helst" för dig?

Säger aldrig att jag skulle göra "vad som helst" för någon, eftersom det inte stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ja var nykär skulle jag nog sagt ja på alla dessa. Men senare, fack dat shit!


   
SvaraCitera

både jag och mitt ex kan svara ja på alla frågor, btdt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom?
Dold text: broes before hoes ...

Men vadå, hon hänger ju med duh [tard]

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

Men ja, säger hon det lär ju hon ju ha en vettig anledning till det [confused]

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

Ja, skulle väl vara som en svans på henne då, vill hon det så visst [cool]

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

Det skulle jag, om jag hade möjlighet [party]

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

Ja, det skulle jag såklart [love]

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?

Det där beror ju helt på omständigheterna [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

1. nej
2. nej
3. nej
4. nej
5. nej
6. nej


   
SvaraCitera

maddebus:

1. Om din flickvän/pojkvän vill att du ska va med henne/honom en kväll, samma kväll som dina kompisar tänk festa, de vill att du ska va med. Vågar du stå för att du inte vill va med, att din flickvän/pojkvän går i första hand? Vågar du på rak hand säga det till dom?

Jag tar väl med min pojkvän till mina vänner! Mina vänmer är hans vänner och tvärtom. EN ENDA STOR FAMILJ [love]

maddebus:

2. Din flickvän/pojkvän ber dig att t.ex gå till ungdomsmottagning, för att göra ett klamydia test, eller annat. Skulle du göra det utan att protestera?

Skulle skrattat och tagit med honom också.

maddebus:

3. Din flickvän/pojkvän vill att du ska hänga med hon/han och hennes/hans kompisar, en utav kompisarna är du ovän med, skulle du följa med för din pojkvän/flickväns skull iaf? Det kan betyda mer än du tror.

Är aldrig ovän med nån typ..

maddebus:

4. Om din flickvän/pojkvän ber dig komma hem till henne/honom för att sova brevid henne/honom, du skulle göra det va?

Klart, jag vill alltid sova med honom <3

maddebus:

5. Din flickvän/pojkvän ringer och väcker dig mitt i natten och mår inte allt för bra, hon/han kan inte somna och hon/han saknar dig, skulle du prata tills hon/han mår bättre?

Självklart.

maddebus:

6. Beredd att satsa vänner för din flickvän/pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Säger aldrig att jag skulle göra "vad som helst" för någon, eftersom det inte stämmer.

nej, det är nästan dit jag vill komma, hur ofta menar man det verkligen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maddebus:

nej, det är nästan dit jag vill komma, hur ofta menar man det verkligen 🙂

Folk säger det för att det låter fint och älskvärt, men finns ju inte så mycket substans bakom egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. beror väl på vad jag själv vill ;s
2. haha, nej skulle whina hur mkt som helst.
3. förmodligen skulle jag hänga med bara för att jag inte vill att den jag bråkat med skulle få umgås med min pojkvän när inte jag får det. skulle förmodligen uppföra mig som en mara hela kvällen.
4. förmodligen om jag inte är busy
5. nej, tycker inte om att trösta folk.
6. gjorde i mitt förra förhållande och det innebar bara att jag blev ännu mer ensam när det tog slut.


   
SvaraCitera